|
|
||||
|
||||
|
Sisustan korjailua
aikojen saatossa on edellinen omistaja kiinnittänyt ruuveilla jotakin mukitelineitä esim hanskalokerikkotaskun paneliin (-69) ja samainen osa on muutamasta kohdasta murtunut.
Mä olen löytänyt hývin matsäävää väriä jos niitä ylimaalais, mutta milläs ne reiät ym parit halkeamat sais siististi täytettyä / ehostettua? Onko kellään hyviä kokemuksia?
1963 Corvette Convertible NOM 4speed 2011 Camaro SS Convertible 6.2ltr 6speed auto ex 1974 Corvette Convertible L48 195hp 4speed 1969 Corvette coupe L36 390hp 4 speed 1978 Corvette coupe L48 180hp automatic 1970 Corvette coupe L46 350hp 4 speed 1992 Corvette coupe LT1 300hp automatic 2008 Mustang GT Convertible 4.6ltr auto |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Omissa jutuissa olen pistänyt sikafleksiä vaan väliin, tosin mun '74ssä oli musta sisus (antaa anteeksi paljon). Halkeamista saa sialla kikkailemalla aika näkymättömän, ei toki täydellistä uuden veroista, mutta lähes. Uskoisin, että toimii reikiin ehkä paremminkin. Mutta jos sulla on muun värinen sisusta, niin en kyllä uskalla luvata maalin pysyvän siassa.
|
||||
|
||||
|
sisusta on musta. Pitää sitten tutustua sikaan, saakohan sitä pienemmissä pakkauksissa kuin silikoniruiskutuubissa? sen kun kerran avaa niin ei kauan avatuna säily
1963 Corvette Convertible NOM 4speed 2011 Camaro SS Convertible 6.2ltr 6speed auto ex 1974 Corvette Convertible L48 195hp 4speed 1969 Corvette coupe L36 390hp 4 speed 1978 Corvette coupe L48 180hp automatic 1970 Corvette coupe L46 350hp 4 speed 1992 Corvette coupe LT1 300hp automatic 2008 Mustang GT Convertible 4.6ltr auto |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taitaa se tuubi olla se pienin ja isoin pakkauskoko samalla. En ole itse ainakaan muihin pakkauskokoihin törmännyt.
|
||||
|
||||
|
Näin köyhänäpoikana mä käärin sen avatun sikatuubin nokan tuorekelmuun, hidastaa kuivumista jonkin verran. Ja kun puolen vuoden päästä sitä taas tarvii, niin painaa sen kovettuneen knöölin ruuvarilla irti.
Jos kuitenkin on kovettunut sinne syvemmälle, niin otan sen reiän kokoisen poran ja porakoneella pyöräytän holen taas auki. Spruit. Muista putsata se sotkeentunut poranterä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
NÄIN meilläkin!!!
|
||||
|
||||