|
|
||||
|
||||
|
C3:sen runkonumero
Onko tietoa onko 78 vetessä itse rungossa valmistenumeroa
vai pelkästään ikkunakarmissa. Katsastusukko sanoi että pitää meistää joe ei löydy. Onko muuta tarvittavaa kikkailua museo rekisteröintikatsastusta varten vai onko läpihuutojuttu. Auto on ekaa kertaa menossa suomen asemalle.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Numerot
Meistä valmiiksi ennen konttorille menoa!
Meillä on suositeleet oikeeseen pyöräkoteloon.
|
||||
|
||||
|
Uskoakseni -78:ssa sama juttu kuin vähän vanhemmissakin, eli tehtaalta on kyllä meistettu vin-koodi runkoon, mutta se on sellaisessa paikassa ettei sitä näe nostamatta koria pois rungolta... Omassa -72:ssa numero on kuskinpuolen runkopalkin päällä oven kohdalla, joissain muissa on ollut takarunkoaisan päällä.
|
||||
|
||||
|
Pääasia taisi tuossa jo tullakin, mutta viimeaikaisista keskusteluista muistelisin että jotkut konttorit ovat vaatineet tietyn kokoista meistiä. Kannattanee kysellä konttorilta onko vaatimuksia kirjasimen koolle.
Omassani runkonumero on meistetty tällä kotimaassa konehuoneen puolelle vasemman runkoaisan päälle kuskinpuolelle iskaritornin viereen. Tässä paikassa olen nähnyt muissakin vetteissä numeroita. Liekö sekin konttorikohtainen mihin meistin haluavat?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Paikka ei ole kuulemma niin tarkka muutakuin että pitäsi olla oikealla (apukuskin) puolella.
|
||||
|
||||
|
Mulla on '78ssa numero apparin puolen etupyörän takapuolella runkopalkin kyljessä, siis ihan hyvin näkyvissä. Tosin en osaa sanoa, onko se jo tehtaalla siihen naputeltu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
joten panin numerot apparin oven alapuolelle palkkiin. Se on varmaan sulla lyöty suomessa koska itse en sieltä numeroita löytänyt.
|
||||
|
||||
|
Ainakin Savossa kelpaa myös "vingulla" ajettu nrosarja, säästyy meistämisen vaiva...
|
||||
|
||||
|
Quote:
ei ole tullut harjoiteltua noita runkonumeroiden vaihtoa...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|