|
|
||||
|
||||
|
Huutokauppa 21.3
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaahas - täytyy käydä huutaa toi keltsi pois kuleksimasta
|
||||
|
||||
|
Oho! Vois olla halpoja!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Pisti vain silmään..
rullaava Pontiac vm. 2000 Bucley Austin Methanol Funnycar,full floater perä ilman casea,tupla jarruvarjot, Chromemoly wheeliebarsit,pakosarjat,coupler,kuskinhappipullo+ varapullo,sammuttimet, ym. |
|
|
||||
|
||||
|
Olis myös siimaleikkuri!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja toi on vapaaehtoinen huutokauppa eli kama menee minimissään kaupaksi juuri siihen hintaan kuin minkä myyjä on nimennyt. Eli vähän niinkuin huuto.net livenä - uskokaa tai älkää nuoret: tämmösiä huutokaupat oli aikoinaan ihan yleisesti
Siitä punaisesta tulee jostain syystä mulle aika paha malibuviba. Ehkä ne takanakit ja uupuva kone (=korkea alusta) tekee sen?
|
||||
|
||||
|
Olin tossa jokunen viikko sitten huutokaupassa huutamassa yhtä ***** rumaa moottoripyörää.. Siitä tarjottiin jotain 10k enemmän, kun oltiin aluksi suunniteltu. Kuitenkin niin verran hintaa kertyi, että siihen hintaan ei olis edes dealerilla saanut sitä kaupaksi.
![]()
|
||||
|
||||
|
Minäkin kiinnitin huomiota juuri siihen että se on vapaaehtoinen huutokauppa. Itse olin huvikseni kerran katsomassa kun eräällä nuorisoseuran talolla kävi kiertelevä kauppias myymässä keräämäänsä roinaa (esim. uusia pakkausviallisia käsityökoneita jne.) Siinä vaiheessa rupesi naurattamaan kun meklarin apuri rapsutteli punaisia alehintalappuja laatikoista kiireesti irti huutojen noustessa yli niiden hintojen. Huutokaupat on kovaluonteisten kavereiden ostopaikkoja ettei innostu muiden mukana huutamaan älyttömyyksiä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kun suomalaiset päästää huutokauppaan niin tavara vaihtaa omistajaa hirveellä hinnalla. Muutamassa vastaavassa käynyt ja todennut että uusia vastaavia laitteita saa halvemmalla.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|