|
|
||||
|
||||
|
Manuaali kepin nuppi
Onks tietoo kuinka irrotetaan ehjänä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Arvaus, ei takuuta: Toisella kädellä varresta kiinni toisella vastapäivään nupista pyörittää. On siis jostain irronnu, sanokaahan joku viisaampi parempi neuvo, varovasti voi tietty kokeilla. Meinasitko hienomman vaihtaa tilalle? Voin tietty kattoo ohjekirjoja jos ei joku suoralta kädeltä osaa neuvoa. |
|
|
||||
|
||||
|
nupin alla pitäis olla lukitus mutteri 9/16 kokoa kenties
sen kun avaa niin itse nuppi lähtee ihan pliisusti kiertäen aukiSen verran edittiä, nyt vasta huomasin että kyseessä oli C4 osio, neuvoni pätee varmasti ainoastaan C2 ja 3 versoihin. C4 voi toki olla jollain sivulla lukitus ruuvikin, kuusiokolo desing varmaan jos noin on ![]()
kohta -75 avo racerin kimppuun Last edited by poppamies : 14.03.2009 at 19:02. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, kiitos kun joku sanoi sen mikä jäi sanomatta. Saattaa olla kuusiokulma,torksi tai joku hieno avain jos uudempi malli. Senhän näkee. Miten lie lähtis automaatin kahva "teletappi"-malli sit? Auto on vaan tallissa niin ei voi jatkuvaan rampata muutaman kilsan päässä.. Ei ole kyllä tarvetta vaihtaa, sit kun lumet sulaa niin on autokin vierellä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
nupin päältä nappi eka pois, lähtee pitkillä kynsillä tai jos saa otettua vaan lujan otteen. sit siellä reijän pohjassa on sellanen lukitus rinkula, jossa on päissä pienet reijät. ja sitä on vaikee saada ilman erikoistyökalua pois. ite ostin erikoisen todella teräväpäiset pihdit. kun puristat niin nokat aukee ja kun löysäät niin nokat sulkeutuu. sit rinkula mäkeen ja nuppi lähtee iloisesti nostaen kepistä..ainakin siis earlyssä on näin. |
|
|
||||
|
||||
|
Hieno tyhjentävä vastaus,.. Muuten "Corvette 1986 285hp/565nm, or more?!?"
Paljonhan on sit '87:ssa. Kuulemma viritetty. 300hp? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
eiks niissä ainakin vakiona oo 235hp ja vääntöjä jossain 450nm huitteilla???ja se nyt viissin on vaihelaatikosta vai mistä lie mitattuna.. näähän on sellasia ikuisia väittelyitä, et mistä se mitataan, mut mun mielestä renkailta saatu on tärkein. ja jostain oon kuullu et vakio L98 c4:sta ei renkailta irtoo ku jotain n.180hp pintaan, mut v,i,t,u,t mä siitä! VÄÄNTÖ on mun juttu. ja tohon 300? heppaan ei enää pelkkä vapaavirtaussuodin ja putkiston parantelu riitä. tiiätkö mitä sun autoon on tehty? kyllähän monet varmasti sanoo myynti-ilmotuksissa et viritetty ja yli 300 heppaa, mut todellisuus on monesti jotain muuta. mut voihan sullakin olla jos sitä on viritetty, mut se vakio on 235. ei liity enää millää tavalla manuaalikepakon nupin irrotukseen |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko ZF:n 6-lovinen vai Dog & Nashin 4+3 laatikko kyseessä?
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote: