|
|
||||
|
||||
|
Veronpalautusta tulossa?
Voiko olla mahdollista että mä saan rahaa valtiolta kun olen tuonut nykyisen vetten toissasyksynä U.S.A sta?
http://www.iltasanomat.fi/autot/1666353 |
|
|
||||
|
||||
|
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=8165
Tuollahan sitä oli jo keskustelua aiheesta. Kyllä mun mielestä saisit veronpalautusta, mutta noi '69 Vetten verosummat on niin minimaalisia muutenkin, että ei sieltä montaa senttiä kannata odottaa
|
||||
|
||||
|
Joulupukki on sittenkin olemassa. Mitäköhän sitä palautuksilla ostais?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä tiedän yhden punaisen sieltä naapurista, säkin tiedät kans
|
||||
|
||||
|
Eikös tuo sitten koske ALVia joka maksettiin tulliin auton ostohinnan mukaan?
Sehän olisi aika mukava summa. Last edited by WBBC : 19.03.2009 at 17:40. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Epäilen että palautukset koskevat vain EU alueelta tuotuja autoja, eli autoja jotka on jo kerran verotettu EU:ssa...ja EU tuonneissahan ei ALV:a edes kanneta (paitsi autoverosta). Täytyypä itsekkin selvitellä... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, ALVin osutta. Seiskakakkosesta tulee tasan satanen palautuksia, sillähän vetää komeesti pöydän koreeksi vakio kippolassa. Miksköhän toi on rajattu vuoteen 2006 kun on tuossa aikasemmin tullu vähän enemmän makseltua noita ALVeja autoverojen päälle... onkohan tuo laskelmoitu juttu valtion taholta..
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Saakohan nää palautukset nyt suoraan lapaan ilman omia ponnisteluja? Viistonnia piti maksaa veroa viime vuonna
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä radiosta kuuntelin, niin ei tarvitse tehdä mitään. Palautukset tulee kuin manulle illallinen.
Omasta Vettestä pitäisi sen mukaan jotain takaisin tulla. Aikaisemmista autoista tuli parista palautusta, ilman valitusta. Yhdestä oli riistetty 1 ja toisesta 9 prosenttiyksikköä liikaa veroa. Ekasta tuontiautosta kun valitin, niin tuli vastaus että olivat yhden prosenttiyksikön verottaneet liian vähän. Onneksi se meni valtion mokan piikkiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Siis MIKÄ ALVi nyt palautetaan. Sekö joka lukee tullauspäätöslaskussa,
joka on määräytynyt auton hinnan mukaan. Jos näin on, niin muutama tonni olisi tulossa takaisin. vai se joka lukee autoverotuspäätöksessä, jolloin vain muutama kymppi tulisi takaisin. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|