#1
|
||||
|
||||
Luistonesto seenelosessa
Oletuksena käynnistettäessä päällä. Saako muutettua päinvastaiseen asentoon?
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
#2
|
||||
|
||||
Re: Luistonesto seenelosessa
Quote:
Kai tuohonkin voi lastun uudelleenohjelmoinnilla vaikuttaa. Ainakin uudempien ZR1:sten Powerkeyn voi koodata olemaan oletuksena ON asennossa. |
#3
|
||||
|
||||
Miten tuon luistoneston saa kytkettyä edes pois päältä ? Onks siel joku nappula ?
__________________
Se oli siinä. Corvette 1988. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
valokatkaisijan päällä on painonappi. sitä pitää aina sörkkiä startin jälkeen, arvaa vaan muistaako aina kun tarkoituksena on vähän renkaita pyöräyttää....
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
#5
|
||||
|
||||
Emmä tiiä, onko ees -88 mallissa luistonestoa ? Kuuluuks näitten sutii jos lähtee paikoiltaa täyskiihdytyksellä ? Mulla siis automaattilaatikolla.
__________________
Se oli siinä. Corvette 1988. |
#6
|
||||
|
||||
Kuuluu
|
#7
|
||||
|
||||
Ei mulla ainakaan jää mustaa viivaa ellei jarrua käytä...
__________________
Se oli siinä. Corvette 1988. |
#8
|
||||
|
||||
Luistonesto on vuodesta -92 alkaen eli L98 autoissa tai sitä aikaisemmissa ei moista ole. LT-1:sten luistonesto on sitä ensimmäistä mallia eli käyttää ABS:ää hyväkseen mutta sekin on sateella parempi kuin ei mitään. Kuivalla se taas hidastaa ja siksi se usein käännetään pois.
Mutta kysymykseesi Nutridiet (kirjoittaja nauttinut muutaman lasin Rellua ): 2.59 perällä varustettu tomaatti ei sudi ihan hirveesti mutta silti lähtee ihan kivasti. 3.07 perällä varustettu sutii paikallaan lähdettäessä sekä myös 1-2 ja 2-3 vaihtojen yhteydessä Kumpikin sutii ihan apinana jarrun kera. Mikään ei jätä mustaa vanaa jos renkaat ovat antiikkia Olen omassani huomannut nyt tätä ja siksi täytynee vaihtaa taakse vähän uudemmat gummit. Meinaan, että kiihtyvyyskin kärsii jos kumit ovat kiveä - puhumattakaan kaarrepidosta. Vuosia mikroautoilua takana ja kokemuksen puolesta voin kertoa, että jo muutaman kuukauden vanhat renkaat vievät sivuttaispidosta massiivisen osan pois vrt uudet renkaat.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
#9
|
||||
|
||||
No tämä valoitti asiaa Mulla siis on toi pienempi perä. Mun renkaista sen verran, että takana on voisin sanoa, että aivan uudet 275 renkaat. Mites kun jarrua käyttää, niin hajottaako se esim vaihdelaatikkoa ? Kai siinä joku jippo on, miten se kannattaa tehdä
__________________
Se oli siinä. Corvette 1988. |
#10
|
||||
|
||||
Vanhan ja uuden renkaan ero on kuin yöllä ja päivällä. Vaihdoin muutama viikko sitten uudet misukat (285) alle ja pitää myöntää että tasaselta kuivalta ja puhtaalta asfaltilta lähdettäessä (autom) ei paljoo sutase kun taas vanhat (ties kuinka) pirellit (285 myös) suti holtittomasti. Jarrulla kun avittaa niin saahan noi renkaat sileeksi
__________________
Hurley Andersson 74cid '55 (+ few else)
Ducati 749R factory race bike
Flat track racer Harley 74cid Corvette C3 FIA racer 454cid Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|