|
|
||||
|
||||
|
Vanteet hakusessa
Hei, olisi tarkoitus vaihtaa 1960 Corvetteen uudet vanteet. Nykyiset kooltaan 225/70R15 sekä edessä että takana. Mitä kokoa suosittelette ja minkälaisia vanteita malliltaan. Jos löytyy kuvia, aina parempi ja mistä saa hankittua.
Mitään jättikumeja ei ole tarkoitus laittaa vaan sellaiset joilla kiva ajella, vai saako siitä kivaa mitenkään? |
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa foorumille!
Mulla on 1958 Corvettessa 15" American Racing TT2: http://nrj.1g.fi/kuvat/Autot/ACS_2006/IMG_6801.jpg Vanne: American Racing TT2, Style 505, koko 15X6, P.C.D 5X4.75, Offset: -2MM. Renkaat: P205/75R15 Vannehan on tälläinen: ![]() Saa myös harmaana. ![]() http://www.americanracing.com/browse_vintage.asp Eivät ainakaan tuossa kokoluokassa tuo mitään järisyttävän hyviä ajo-ominaisuuksia. Sulla on melkein parempi setti autossa parhaillaan kiinni.. Ps. Laitapa kuvia omasta autostasikin! Ps2. Groovyjaylla on aika herkullinen setti omassa autossaan kiinni, mutta mies kertoo varmaan itse enemmän kuvien kera
- Last edited by Corvette63 : 16.05.2009 at 13:52. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Ens viikolla varmaan otetaan kaverin C1:stä trikkikuva Hopstereiden kera, laitan saapas kuvan sitten näytille kun sellasen saan napsastua
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kivaahan näistä ei saa millään... Onks sulla nyt kromiset Cragarit alla? Mitä haluat vanteelta? Käykö 17" vanne ja retro vanne? Mulla on omassa 56:ssa 15x7 joka nurkassa ja 215/65/15 gummit ja on niin mahdottoman leppoisat ajaa, jos yhtään meinaa kovempaa ajaa, niin kannattaa harkita jotain ihan muuta... |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia vastanneille. Auto tällä hetkellä kuvan mukaisessa kunnossa ja alla jotkin "mangelssit". Tekemistä riittää mutta sillä ei mitään kiirettä, nyt vain päristellään ja haistellaan öljyn ja bensan tuoksuisia vaatteita.
Itsekkin olin katellut noita torq-thrust II vanteita, sopii mielestäni kuvien perusteella hyvin. |
|
|
||||
|
||||
|
Hieno auto!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ai toi Lahden auto, (inside kurkikselle... Autohan on nätti kuin sika pienenä. Onko koko toivomus halkaisijan suhteen 15" vai saako olla isompikin? 18" näyttää aika makeelta... Itsellä 15x7 ja 215/65/15 joka nurkassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulle tuli tallille tänään sarjallinen 15x7 TTO:ta..
![]()
|
||||
|
||||
|
Ihan sama mitkä mutta pyydän, älä laita TT2:ia. Pienellä vaivalla löytyy varmasti jotkin ei niin tusina-vanteet jotka myöskin näyttävät hyvältä
|
|
|
||||
|
||||
|
18" versio orkkispölareista alumiinivanteena vois olla ihan toimiva ja kuul..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|