|
|
||||
|
||||
|
-87 automaattilodju vittuilee!!!
Eli siis pakki ei suostu menemään pykälään välillä ja tuntuu ku olis vaihde vapaalla!!??? Jonkunaikaa kun venkslaa ja starttailee uudestaan niin toimii taas hyvin.. Ilkeesti tukki kadun tuossa äsken..
|
|
|
||||
|
||||
|
Venttilikoneistossa paskaa ja jumittaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei kato mitää hajua näistä automaattilaatikoista!!
lisää otetaan vastaan tietoa nii eivät pääse pajalla laskuttamaan tyhjänpäiväisistä korjauksista.. Mites muuten onnistus manuaalin vaihto tomaatin tilalle?? työläs? |
|
|
||||
|
||||
|
Toivottavasti ei ole remppa edessä. Mulla oiri vähä samoin ja sitten katos ylivaihde, sitten 3 ja sitten 2....
Soita Kauno Koskinen Oy. Remppasivat mun lodjun ja antoivat ihan jees neuvoja ennen remppaakin.Toi 700 aski on vähä vaikeempi tapaus, sitä ei kannata viedä sit ihan mihin tahansa. TH350 korjaajia sitten jo löytyykin joka kylästä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ai niin...oothan tsekannu sen kikkarin vaijerin säädön??
Ohjeet löydät ainaski simolinin puolelta. |
|
|
||||
|
||||
|
En ole ehtinyt vielä katsomaan ja tuntuu toimivan nyt taas ihan hyvin.. pitää se silti tsekata mikä siellä mätti!!
Paljonko sevy.8 tuli laatikon rempalle kustannusta??? |
|
|
||||
|
||||
|
Laatikon korjaajia?
Taitaa olla suomen huippu Hämeenlinnassa... Automaattihuolto Päivinen Korjautin oman veten laatikon hänellä pari vuotta sitten, ja kokemukset pelkkää hyvää. Tekee vahvistukset ym. samaan hintaan, varmasti edullisempi kun tämä em. joka mainostaa lauseella "kysy meiltä viimeksi"...minuun tämä mainoskampanja ei tehonnut, löyin korjaajan ennen kuin piti kysyä viimeiseltä. Totta puhuen sain myös heiltä tarjoksen...
|
||||
|
||||
|
Ite otin laatikon irti ja lähetin Kiitolinjalla Koskiselle. Suositteli vahvennettua turbiinia samalla, niin otin senkin.
Mun loota oli tosi paskana, sinne vaihdettiin kitkapinnat ja täys tiivistepaketti.1.000€ ja antoivat takuun. Hyvin on pelannu,että voin suositella. Firma on tietääkseni erikoistunut jenkkilodjuihin.En pitänyt hintaa pahana, mutta ei ollut vertailupohjaakaan. Tossa yhteystiedot: Kauno Koskinen Oy Automaattivaihteistoja Puhelin: 03-874870 Peltotie 5 19601 HARTOLA 0909591-5 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|