|
|
||||
|
||||
|
ebay huijauksista...
onko monille sattunut käymään niin,että huudettu tavara on ollut ihan sontaa taikka kelvotonta?mitenkä olette menetelleet ja onko tuloksia syntynyt?
tiedän kyllä,että pitää oman maan polliisivoimiin mennä ilmoitus tekemään ja sitten lähetellä sen maan/osavaltion polizaille papereita käännettynä.olisin vaan kiinnostunut,että meneekö tämäkin aika turhuuteen jos ei ulkomaanvaltojen kytät tee asialle mitään. tuli tos tilattua 10vuotta ebay:ssä ja 99%+feedback-tyypiltä yks tavara,joka oli tosiaan ihan skeidakamaa.ilmoitin hepusta ebayn porukalle,neuvoivat tekemään rikkarin ja sitten ilmoittamaan heille,että he voivat sitten positiivisen palautteen nollata. kokemuksia ja neuvoja tarvitaan.
|
||||
|
||||
|
TomiTeeteetee taitaa olla äkspertti vastaamaan näissä asioissa..
Mulla on 223 kaupaa takana 100% onnistumisen kanssa. Pari kertaa tullut ostettua tavaraa jossa joku puute mutta syy ollut kokonaan omassa ostokiimassa. Jos joku on selkeästi LIIAN HALPA TAI HYVÄ on syytä pari kertaa miettiä. Nimim. Rintaneulasta autoon ja kaikkea siltä väliltä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei oo onneks vielä sattunu. Ensimmäisenä reklamoisin myyjää, jos ei tuota tulosta, niin eBayssahan saa reklamoida tuotteesta joka ei vastaa kuvausta ja pitäisi saada PayPalilla maksetut rahat takaisin.
Viimeisenä vaihtoehtona on reklamoida Luottokunnalle, jos on Visalla maksanut. En tosin tiedä mitä ne sanoo viallisen tuotteen kyseessä ollessa. Itse ostin Pixmanialta navigaattorin ja paketista puuttui ohjelmisto CD. Kolme reklamaatiota Pixmanialle ei tuottaut tulosta. Laitoin samat tarinat Luottokunnalle ja sain sen 40 euroa palautusta jota pyysin Pixmanialta hyvitykseksi vajavaisesta tuotteesta. Tiedä sitten käsittelisikö Luottokunta viallista/huonoa ja osapuutteellista tuotetta samoin. Siinä tapauksessahan Luottokunta ainakin korvaa, jos tuotetta ei ollenkaa tule. Harmillisia tapauksiahan nuo aina on. Silloinkin vaikka saisi rahat takaisin. Last edited by janiv : 11.06.2009 at 10:17. |
|
|
||||
|
||||
|
Eikös ebayssä ole nyt jokin uusi ostajansuojakin otettu käyttöön?
|
|
|
||||
|
||||
|
paskin homma täs on,etä ostoksesta on kulunu aikaa n.3kk.ei varmaankaa luottokunta enää voi asialle tehdä mitään.ebay kyllä saa toverin feedbackin näyttämään nollaa ja kestää aikansa saada 99% yli tuhannesta myydystä takaisin...v1ttuilua seki,mutta rahhoo menny jotain 400ee...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olethan myyjään ollut yhteydessä? Vaan tietäähän sen, jos on huijari niin ei vastaa saati, että palauttaisi esim. puolet rahoista. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
olin yhteydessä.väitti kivenkovaan,että tämä kyseinen tavara,eli lasikatto,menee 88 cornettiin.perkeles,vaikka vuosimalli olis 84-96 ei olis hätää,taikka 56-09,ei olis ollu väliä.mutta joku ********* sankari oli myyny tämän savutetun pleksilasin 88:na,ja ajattelin,että jos ei ittelle,jollekki muulle. ehdotin tälle,että ottaa siihen tyyppiin yhteyttä ja pyytää rahat takasi,että mäki saan omani pois,taikka minä tulen ja haen molempien rahat pois.myyjä neuvoi laittamaan sen myyntiin,joku sen varmaan ostaa.kerroin tälle,ettei se sovi mihinkää tämän universumin autoista,kun on itse väännetty pleksistä ja todella tökerösti vielä.kertoi samaan hengenvetoon,ettei ole autojen osakauppias,mutta mun koiraki sen saa7ana huomas,ettei toi sovi ku koirankopin lasiksi!nappailin kuvia siitä oman kornetin päällä ja lähetin myyjälle.uhkailin kuvien lähettämisen jälkeen poliisiasialla,sen jälkeen ei oo hepusta kuulunu mitää. täytyy vielä kovistella,ennenku lähen nykkiin leipomomatkalle...tolla rahalla maksais lennon,kunhan lomaa olis...
|
||||
|
||||
|
Luottokuntaan vaan reklamaatio vaikka aikaa on jo kulunutkin..Mullakin oli yksistä kaupoista kulunut jo 3.5kk ja kumminkin sain hynät takaisin. (Note to myself, älä koskaan tee kauppaa meksikaanojen kanssa..
) |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|