|
|
||||
|
||||
|
Mistä / oisko kellään pätkä rosteriputkea?
Terve!
Tuli sit vihdoin rekisteröityä vaikka foorumia oon jo ikuisuuden lähes päivittäin seurannut Asiaan: Pitäisi saada 2*11cm pätkä ruostumatonta putkea jonka halkaisia on siinä 3,5-4cm tuntumassa. Mistä tollaset pätkät sais homattua tai lojuisko jollain nurkissa niin voisin ostaa pois? Ja Turuuuuus asustelen |
|
|
||||
|
||||
|
pikku pätkä ehkä kannattais hakea romuliikkeestä: en muista nimeä mutta vanhalla ovakon alueella (laidassa) on romuliike, sieltä koukkimaan.
tiedäthän, siellä pansiossa. Itse olen sieltä hakenut kaikenlaista rautaa eri tarkoituksiin, mutta en nyt vuoteen.. joten en ole 100-varma että se on siellä Tai sitten ihan vesijohtoliike/putkifirma ? elintarviketehtaissa tms. käytetään tuollaisia putkia.. |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Mistä / oisko kellään pätkä rosteriputkea?
Quote:
Tere ! Vene- ja konetarvike vai mikä lie romis, mut Teollisuuskadulla, siellä paras valikoima.Mee sinne. Nim. pakoputkia rakentamassa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siellä se vielä on. Entinen Urpo. Nykyisin Kuusankoski. Enkä asu vielä romiksella. Ja jatketaan aiheen vierestä: Pilotin kanssa tuumailtiin vapaamuotoista Corvette-meetinkiä lauantaisin klo 18.00 joen rantaan sinne Hermannin ja Förin väliin. Siellä viime kesänäkin töllötettiin aina sopivan puitteissa, tiedoksi nyt muillekin Huom. myös KiRu(ei Vahdolta niin pitkä matka oo). Ja aloitetaan Vapusta säiden salliessa.
|
||||
|
||||
|
No eipäs tullut noi romuttamot edes mieleen. Pitää jossakin välissä käydä ja/tai soitella noihin.
Kiitoksia vaan vinkeistä! Naapuri, jolla hieman enemmän kokemusta hitsauksesta, lupasi ohrapirtelö palkalla suorittaa hitsauksen jottei tarvii ite alkaa tota saumaa "räkimään". Pitää vaan kattoo et palkka maksetaan vasta työn jälkeen |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|