|
|
||||
|
||||
|
350 kone rapakon takaa
Tuli viime talvena toteutettua muutaman kymmenen vuoden takainen unelma omasta vetestä ja nyt nälkä kasvaa syödessä...
Kesä ajeltu ja naatiskeltu ja päätin aloittaa pulkan sydämestä ton projektin Minkälaisia kokemuksia on koneen ostosta Jenkkilästä ja jos on hyviä linkkejä niin ei olis pahitteeksi |
|
|
||||
|
||||
|
GM Performance Parts
Tosiaan, onnea Corvetten hankinnasta!
|
||||
|
||||
|
Kiitos! käynpä sieltä metsästämässä
|
|
|
||||
|
||||
|
Millainen pata on mielessä?
Samassa pussissa kannattaa tilata kaikki muukin tarpeellinen, mitä tuollainen koneswappi vaatii. Tosiaankin ota yhteyttä Poppamieheen, niin urakka sujuu. |
|
|
||||
|
||||
|
Tommosta noin 360-390 heppasta haeskelen, pikkulohkoa meinasin kun entinenkin on moinen.
|
|
|
||||
|
||||
|
ZZ383, namia namia. Min. 360hv ja vääntöä ta.sai.ses.ti.
Performanceparts - kyllä. Itse tilaaminen ja tullien makselu yms. sähköpostien kanssa vääntelehtiminen on tietty puoliruokaa, mutta jos speksien jälkeen tuntuu että hoitakoon joku muu kontin, niin Poppis is your man )
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuolta racers placen/poppiksen kautta tuli yks tollanen pikkulohko, tosin 383. Tehoa aika tasan 400hp mutta vääntöä on reilusti ja tasaisesti, huippuvääntöä 650Nm. Koneen kasasi Wheeler Racing Engines niminen pulju Minnesotasta |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis yksi 399hv 327 jouten jos jotain kiinnostaa moinen. Juuri uusilla isolla kasattu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onpa mukava huomata että porukka jeesii heti kättelyssä, minkälaista taalakasaa olisit vailla 399 hp myllystä
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ZZ383 ja toistaiseksi ei ole kuin hyviä kokemuksia. TPI:n kanssa se lähtee melkein käsistä.
![]() Jotenkin suosittelisin valmiin koneen ostamista jenkeistä. EUR/USD on kohta 1,5, joten saat sen melkoisella varmuudella halvemmalla kuin täällä kasatun. Ainakin jos nikkari laittaa omalle työlleen enemmän hintaa kuin 1,5 EUR/h.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|