|
|
||||
|
||||
|
C6:n ominaisuudet
Onko C6:ssa joitain mallille tyypillisiä ominaisuuksia,jotka ärsyttävät mutta kuuluvat auton luonteeseen?Kyseessä on 30kkm ajettu -05 manuaali.Vaihdekepin tahmeutta ovat ainakin jotkut valitelleet,mutta siihen kai joku short-shift-sarja tuo helpotuksen?Onko muita valituksen arvoisia pointteja?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei mitään suurempia. Toki kannattaa kuunnella vaihteiston ja perän sivuääniä, jos sattuu olemaan. Jos kuuluu, niin sitten kannattaa olla huolissaan
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Minulla suurin ihmettelyn aihe on ollut avaimenperät ja auton lukitseminen ja avaaminen. Pattereiden vaihto selkeytti tilannetta, mutta edelleen vilkuttelee valoja ja tuuttailee miten sattuu kun laittaa lukkoon. Olen ohjelmoinut saattovalot yms. halumallani tavalla, mutta tuntuu että silti toimivat ihan oman mielensä mukaan.
Muuten olen autoon hyvinkin tyytyväinen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuollainen muuttaa vaihtamisen totaalisesti paremmaksi ja nopeammaksi: http://www.mgwltd.com/corvette_short..._shifter.shtml Muuten ei valittamista, itsellä 40 tkm ajettu -05 manuaali C6. Last edited by pomppe : 30.09.2009 at 11:27. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|