| Myydään osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden myynti-ilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
1966 Knock off vanteet
Aidot, alunperin 66 suomi-corvetten mukana tulleet pyörät. Entisöitynä. Cokerin Gold line renkailla.
8000e sarja. / vaihto C6 Z06 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vähän viisastelen, mutta eikös ne ole 1965 - 66 mallin vanteet ja varustettu 1965 coneilla. 1966 malliset niistä saa kun vaihtaa conet (siis ne kartionmalliset koristeet harjatuista kiillotettuihin) Siis jos puhutaan samoista vanteista mitä epäilen minun kautta kulkeneen eräässä HRH-64:ssä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja tulleet suomeen ZAV-1 kilpisen 66:n alla alunperin? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Right on my main man. Oikeesti tuo ero on tosiaan vain niisso coneissa. Ilmeisesti vanteet ovat olleet joskus jossakin Buickissa ja eräs hahmo Lahdesta pelasti vannesarjan roskalavalta. Neljä niistä löysi tiensä HRH-64:ään ja viides seikkaili ties missä. Hema osti viidennen vuosia vuosia sitten vanteen swapista myyjältä joka roikkui kännykässä. Käsimerkeillä kaveri olivat komunikoineet ja Hema oli näyttänyt vannetta ja lompuukkia (how much?). Myyjä näytti viittä sormea ja Hema tulkitsi viestin 500mk. Myyjä sai kouraan 500mk setelin ja viittoi Hemalle jotaki käsittämättöntä. Seuraavaksi kourassa oli vastarahaa 450mk. Tarina on tosi koska Hema soitti minulle ja kertoi, että sun varapyörävanne on hänellä. Minulle se sitten maksoi lähemmäs tuon 100 Eur. Ok vähän O/T, mutta nyt ainakin historiaa on selvitetty.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Huh huh mikä historia..voi helvete |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|