|
|
||||
|
||||
|
Matalan auton katsastus?
Missä ootte käyneet leimalla matalien linttojen kanssa? Tarviis varmaan montun kun on niin tontissa. Maavara ilmeisen lähellä sallitun rajoja mutta keulan ylitys tekee sen että nostureille ei pääse ilman lautoja. Mikä avuksi pääkaupunkiseudulla?
|
||||
|
||||
|
Oulussa katsuri laittoi itse metallilevyjä eteen niin että sai veten turvallisesti nosturille,tämä siis yksityisellä. Olis se kyllä mennyt ilman levyjäkin. Epäilen että isommalla konttorilla ei olisi tuota tehnyt vaan passittanut kotiin orjanleima papruissa
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla halkes viimesenpäälle entisöity orggis '69 varapyöränkotelo C3:sta katsastuksessa..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itäväylän a-katsastuksessa on ainakin tollanen monttu, mutta pakkohan se kait jossain kohtaa katsastussa on nosturillakin käyttää? Käy kääntymässä siellä hallissa ja tarkasta mimmonen nosturi niil on. Heikinlaakson katsastusaseman nosturiin ei sitten nouse mikään minkä maavara on alle 8cm.. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
MUn auto saatiin aikoinaan lautojen kanssa rampille ja sit ku ajo eteenpäin niin katin suojaverkot alkoivat työntää sitä kelkkaa eteenpäin. Katsuri totes, et eiköhän tää ollu tässä ja leima tuli
|
||||
|
||||
|
Mulla on vielä C3:ssa off road alusta tiiä sitten ensi kesästä kunhan sais ne hienot putkitukivarret asennettua ja keulaa laskettua coil overeilla. Musse on katsurin kanssa yhdessä nostettu nosturin yli. Katsuri puskurista ja itse ovi aukosta kohottaen. Todella asiallista toimintaa, no problem, tietty pohjanmaalla.
|
||||
|
||||
|
Omaani eivät ruvenneet ekalla asemalla ees katsastamaan sillä maavara oli 7,5 senttiä, ei siinä mitään tiedän kyllä et se on 8 senttiä mut silti aika kumma homma. Putket roikkuu niin matalalla sillä joku aikaisempi omistaja on tehny niinpäin hanuria tuon loppupään putkistosta että ei mitään rajaa. Toisella asemalla katsastus onnistui mitä nyt rullille ajettaessa auto tippu putkien varaan, vaikka auto ois ollukkin lain määräämässä korkeudessa niin putket ois kolissu ilkeesti maahan. Mistähän vois alkaa katteleen uutta putkistoo tohon pirssiin.
|
||||
|
||||
|
Ei oo muuten kuminen etuspoileri varmaan kuin 3-4 senttiä maasta mut lasketaanko tollaset roiskeläpät rakenteiksi vai mikäköhän tuolla on meininki ylipäätään?
|
||||
|
||||
|
Quote:
En tiedä lasketaanko rakenteiksi, mutta muuten pirun tiukka katsastussetä ei edes katsonut tuota etuspoileria, vaikka samanlainen kumihärpäkkä ei mullakaan lähellekään 8 senttiä ole irti maasta. Jarmo
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla ajoi aikoinaan suosiolla rekkamontulle.
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|