|
|
||||
|
||||
|
Lisää vaatetta :(
Moro
Tervehdys kaikille, en ole vielä ilmoittautunut veten C3 -79 omistajana sivuilla mut siinähän se olikin... Sit seuraakin kyssäri, mun sisälämppäri ei oo ollu ostaessa toiminnassa ja letkut olikin kytkemättä, aattelin huomenna käydä ostaa uudet letkut ja tehdä jonniimoisen tiiveystarkastuksen kennolle. Nojuu asiaan liitteenä kuva ja tiedustelu mihin hittoon mä liitän letkut kennolta tuleeks ne tohon imarin ja pumpun väliseen letkuun (sen tilalle), onko väliä kummin päin ja kyseessä ilmastoitumalli (jota en laita toimintaan) eikai se haittaa eli on oma systeeminsä ????? kiitoksia jo etukäteen.. Sami |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ylempi letku ylempään ja alempi alempaan. Monesti toi kierto tehdään silloin, kun lämppärin kenno vuotaa. Siitä löytyy täältä paljonkin juttua. Ilmastointi on oma juttunsa. Tervetuloa mukaan, auto on se kaikkein makein ikinä! Lisää kuvia!!! |
|
|
||||
|
||||
|
79 ! Ja isolohkolla!
Onnittelut ja tervetuloa. Letkut menee kuten GJ tossa kertoikin.Ylempi on vielä ohuempi kuin alempi. Eli ei voi mennä väärin. Syy ohitukseen on varmaan se että kenno vuotaa. Jos näin oli voit kennon vaihtaa uuteen tai korjauttaa paikallisessa jäähdytin korjaamossa. Kuvia toki lisaa |
|
|
||||
|
||||
|
Ja ylemmässä alipaine kello (mikä mulla taas käytössä) millä säädetään virtausta.
Peesaan... Hieno vuosimalli |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kiitokset vastauksista..letkut on asennettu ja kotikutoinen tiiveystesti tehty mut täytyy duunista lainata alipainepumppu (ei semmonen ) jolla
saa testattua tiiveyden paremmin. Korjaamossa painestavat 1bar paineeseen ja upotus veteen, joten kaipa sen voi tehdä alipaineellakin. Sami |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvällä tuurilla kenno ei edes välttämättä vuoda, vaan ohitettu sen takia että puhaltaa kesällä kabiiniin kokoajan lämmintä niinkuin mulla tekeen. Siihen kun lisää laatikon ja putkien kuumentaman kardaanitunnelin niin hytissä aika tukala olla kunnon helteillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tukeva peesaus ! Onneksi minulla on avo
|
||||
|
||||
|
Quote:
En tekisi testiä alipaineella. Tollasen kennon ohuet seinämät on mitoitettu ja muotoiltu siten, että ne kestää kyllä painetta. Painettahan jäähdytysjärjestelmässä on joskus melkoisestikin, riippuen lähinnä jäähdyttäjän korkin jousen jäykkyydestä. Jos alat imeä kennosta painetta pienemmäksi, sen rakenteet eivät välttämättä kestä sitä, vaan esimerkiksi "lommahtavat" sisäänpäin, mikä ei varmaankaan ole hyvä juttu kennon tiiveydelle. Kenno vaan veden alle, ja varovasti paineilmaa kennoon, niin mahdollinen vuoto paljastuu varmasti.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|