| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Recaro sportster CS istuimet
Kiinostaisi löytää jostain ko istuimet vähän huokeammin mitä kaupassa uutena maksavat. Eli jos joku näkee jossain ulkomaan elävien foorumeilla tms olevan kaupan pistäkää vinkkiä. Väreistä kiinnostaa eniten musta, mutta muutkin käy jos hinta on sopiva,saisi hyvän syyn tehdä jotain verhoilukikkailuja.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja mitä hintaluokkaa pitäis olla? Omat Cobrat tilasin Enkuista, kun Suomessa tais muistaakseni olla puolet kalliimmat.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Halvimmalla olen nähnyt mainostettavan ebay saksassa uutta reilu tonnin kipale. Kaikki alle sen on harkinnan arvoista. Ja sain yyveetä aiheesta että tarvetta olisi toisellekkin parille.. Mutta mulle kelpaisi myös vähän käytettynä. Asialla ei ole mitenkään kiire. |
|
|
||||
|
||||
|
Itse kun nahka poleja metsästin niin, löysin ko. paikan:
http://www.merseyspeed.co.uk/index.p...r-cs/p_33.html Puolivuotta sitten tää mesta oli halvin mitä itse euroopasta löysin. Lähinnä halvan punnan takia. Omaa kokemusta ko. paikasta ei ole mutta joltain foorumilta luin, että tuote tuli kuten pitikin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niin uudet pohjat !! Kiitos MJH vinkistä. Ei kukaan ole menossa englantiin lähiaikoina pakettiautolla |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|