|
|
||||
|
||||
|
Jouluvalo ostoksilla, on se vaikeeta...
Oletteko joutuneet jouluvalo ostoksia YKSIN suorittamaan vaimon pyynnöstä ja jännittäneet kelpaako ja koskaan ei kelpaa.
Tänään kävin ostamassa, sain puhelimessa ohjeet ja ostin mielestäni sen mukaan ja pieleen mänj taas (joka vuosi), kuten arvasin. Miksi se on niin vaikeaa ostaa jouluvalot? taidan keskittyä talvella vain Veten laittoon.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Älä välitä. Jatka vain samaan malliin. Jonain päivänä vaimo huomaa, ettei kannata pistää sinua ostamaan yhtään mitään, kun kaikki menee aina pieleen ja alkaa tehdä itse kaikki ostokset . . . Nimimerkillä kokemusta on . . .
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sama kohtalo !! Otan osaa !!
|
||||
|
||||
|
Quote:
en tiiä kuinka kauan tuohon pitäis mennä et se tajuais, mutta vielä ei 6 vuoden aikana ole viesti mennyt perille. oikein V-ituttaa mennä ku tietää et perseelleen menee joka akan asia mitä ite yrittää hoitaa.. hoitas V-ittu itte *******! pieni patoutuma |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Älä hermostu, jollain saattaa kestää hieman kauemmin ennekuin hiffaa asian . . . ei kai se ole blondi?
|
||||
|
||||
|
Quote:
hah! ennen ei ,nykyään joo |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt mä ymmärrän
|
||||
|
||||
|
Asiaan on hyvin yksinkertainen ratkaisu. Sanot, että "Mene itse, valitse itse ja osta itse mieleisesi, koska ostanpa minä minkälaiset tahansa, niin ne ovat aina vääränlaiset." Sitten et ihan oikeasti mene ostamaan jouluvaloja.
Minkäs takia niitä muuten tarttee joka vuos ostaa? Meillä on jotkut 10 vuotta sitten mummulta saadut 70-luvun valot ja niitä samoja käytetään joka vuosi. |
|
|
||||
|
||||
|
Mihis vetteen ne jouluvalot tulee?
|
|
|
||||
|
||||
|
Minkäs takia niitä muuten tarttee joka vuos ostaa? Meillä on jotkut 10 vuotta sitten mummulta saadut 70-luvun valot ja niitä samoja käytetään joka vuosi.[/quote]
Tuossa se vastaus sun kysymykseen jo tuli. 70 luvun tuotteet tehtiin huolellisesti ja kestämään vuosikausia, toisin kun nykyisin kaupasta saatavat tuotteet. Melkein joka vuosi on ostettu uudet valot, kun osa lampuista pimenee koska johdot menevät poikki, ja lampunkannat irtoilevat. Eihän kodinkoneetkaan nykyisin kestä viittä vuotta pidempään. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|