|
|
||||
|
||||
|
Mikä piuha kojelaudan alla?
Jäi tuo merkkaamatta purkuvaiheessa, enkä löydä sille paikkaa.
Ruskea melko jämäkkä johto, mihin se kuuluu? Tulee samasta nipusta kuin kaikki muutkin rattiputkeen liittyvät johdot. |
|
|
||||
|
||||
|
Etkö sää ostanut niitä Doc Rebuild -sähkötauluja siinä samalla kuin kaikki muut?
|
||||
|
||||
|
No en ostanut. Mulla on jo yksi vanha korjaamokäsikirjan sähkökaavio, mutta ei siinä tuota kyllä näy olevan. (Tai en osaa tulkita sitä)
|
|
|
||||
|
||||
|
No, niillä kirjan kaavioilla ei muuta kuin harmaantuu.
Mä en nyt äkkiseltään löydä noista -70 tauluistani kuin yhden ruskean piuhan jossa ton näköinen liitin. Seltyksenä: "Radio Capacitor Conn. on Ign. Sw."
|
||||
|
||||
|
Ok. Tuo tieto riittänee, thanks.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos haluat nähdä jotain tosi outoa niin työnnä tuo kyseinen johto kierroslukumittarin maadoitusjohdon paikalle mittaripohjaan, niin minä tein.
Kun sitten laitoin virrat päälle niin eka ajatus oli että voi v..... hyvä minä. Mittari valot oli sitten aivan sekaisin. No vika löytyi aikas nopsasti ja kaikki toimii nyt, eli sehän kuului sinne häiriönpoistajalle rattiputkessa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jees. Rattiputki on paikallaan ja nyt myös piuhat.
Kaikki tuntuu toimivan normaalisti. Kannattaa tosiaan merkata kaikki piuhat jos johonkin projektiin ryhtyy. Pieni vaiva numeroida piuhat kynällä ja maalarinteipillä purkuvaiheessa, mutta äärettömän hankalaa kasausvaiheessa, jos auto on täynnä irtojohtoja. Sama koskee ruuveja ja muita pikkuhimmeleitä. |
|
|
||||
|
||||
|
ei sen kasaamisen pitäs olla vaikeeta jos ite on purkanut ja suurinpiirtein tietää mihin mikäkin kuuluu, vaihdettiin kaverin kans viime kesänä sen autoon toinen kone ja johtosarja ilman mitään merkkailua, ei muuta kuin johdot pois ja nostettiin erilleen ja sitten laatikkoa ja konetta nostamaan ja siirtämään toiseen autoon. Mutta kukin tavallaan.
Last edited by Q11 : 08.12.2009 at 17:16. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|