|
|
||||
|
||||
|
Rattiin nahkakehä VALMIS
Ohut kulunut 69-75 muovirinkula saa uuden ilmeen ja tuntuman,
kun sen verhoiluttaa aidolla nahalla. Lähetin ratin tuonne http://www.autoverhoilukimmokivi.fi/ Sieltä tuli takaisin tuo allaoleva. Varsin hyvä lopputulos. Värin, paksuuden ja pehmeyden voi valita. Kannattaa ottaa yhteyttä Kimmoon, jos asia kiinnostaa. Last edited by WBBC : 29.12.2009 at 20:04. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvältä näyttää ratti.
Tuo alkuperäisen kokoinen ratti on tiltillisessä rattipylvässä toimiva. Kiinteään pylvääseen tuo alkuperäinen on liian iso ja varsinkin kun vielä halkaisija vähän kasvaa, kun ratin kehää paksunnetaan. Menee hankalaksi autoon istuminen kun jalka ottaa rattiin kiinni.
|
||||
|
||||
|
On se edelleen sopivan kokoinen, vaikka hieman on normaalia paksumpi.
Tilt/telescope on mukava varuste. Kun vetää telen ihan taakse, niin saa hyvin kyynärpäälle tukea keskikonsolin käsinojasta. Maantiellä mukava yhdenkäden ajoasento. Nuo pienempikehäiset lisävarusteratit ovat mielestäni liian pieniä. Mittarit jää piiloon, eikä käsille saa rentoa asentoa. Mutta nämähän ovat makuasioita. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvältähän tuo näyttää! Pitäisi päästä testaamaan ajoasentoa niin voisi paremmin arvioida. Mulla kuitenkin sama kutina kuin Vettemanilla että ihan hitusen pienempi halkaisija voisi olla parempi. Mutta varmasti parempi kuin alkuperäinen tuo paksunnettu kehä tilt/telen kanssa!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
"Mitä tuommoinen operaatio kustansi."
Kannattaa kysyä Kimmolta suoraan mitä se tuosta hommasta alkaa ottamaan. Itse olin tässä ikäänkuin "harjoituskappaleena" |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Oikein hyvä modaus, toi orkkis rinkulahan on sellaiseen aika kammottava. Late mallin C3 ratti on unelma kokoa ja myös hyvä modi eary swappaajille.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|