|
|
||||
|
||||
|
Todella hyvät iskarit vetteen - ja halvat!!
Tosta iskarit eteen vaikka mid yeariiin niin johan pysyy tiessä ..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...tem=4548374616 Olkoon vaikka kuinka ncrs # match niin tossa on 20 pölvästiä noita kinuumassa |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Todella hyvät iskarit vetteen - ja halvat!!
Quote:
Härre gyyd! Joku pönttö on tarjonnut käytetyistä iskareista yli kaksi donaa... |
|
|
||||
|
||||
|
Hurjia summia vanhoista iskareista... Mutta jos tuollaset ois pakko saada niin ei kai sillä väliä mitä ne maksais... Ihanan kallista
|
||||
|
||||
|
Tota kansaa mä en tule tajuamaan koskaan! Siellä maksetaan ihan mitä vain jos kama on jonkun julkkiksen tai muuten "keräilykamaa".
Joku täysdaiju maksoi taannoin Britneyn käyttämästä raskaustestistä (roskiksesta poimittu) useita tonneja vai oliko peräti kymppejä ja ovathan ne maksaneet jopa miljoonaluokan summia jostain hemmetin baseball -keräilykorteistakin. Jesus!!
|
||||
|
||||
|
Tosi makeet! Odotellaan vielä että hinta nousee yli 10t, niin sitten vasta alkaa kunnon tarjous kilpailu!
Mitä eroa on muuten Pellellä ja Pöllöllä? No, Pelle kirjoitetaan Peellä ja Pöllö Pööllä... Sillä lailla hoblaa! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No ei kyllä, mut sielläkin on varmasti niin paljon näitä varakkaita harrastajia(joka asian) joilla ei ole muutaman kymppitonninpäälle
|
||||
|
||||
|
Sydämeni vuotaa verta. Vuonna 2001 kun myin ´64:n pois annoin mukana auton ensiasennusiskarit. Niissä oli 12/63 leimat ja vielä tomivatkin niin paljon, että kelpasivat katsastuksessa.
Naureskeltiin auton uuden omistajan kanssa, että ei näitä roskiinkaan voi heittää kun ovat pala auton alkuperäistä historiaa. Olisi pitänyt myydä autoa kahdella eri hintaa: alkuperäisillä iskareilla tai ilman
|
||||
|
||||
|
Mä säästin mun vanhat Monroet kun niissä lukee "lifetime guarantee"
Joku päivä mä lähetän ne tehtaalle ja pyydän uudet. Saa nähdä mitä ne vastaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
samoin...-95 heitin roskiin orkkis iskarit ja laitoin tilalle Konit. Oisimpa säästäny
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|