|
|
||||
|
||||
|
Penkkiongelma
Onko kenelläkään tietoa miten se "ilmapumppu" penkissä toimii ?
Minulla on kuskin penkin katkaisija rikki, ja nyt kun lainasin apurin penkin katkaisijaa niin muuten toimii, mutta se ilmapumppu yrittää pumpata ne muovipussit täyteen mutta ei kuitenkaan koskaan pysähdy, vaan kun katkasijasta ei enää paina niin silloin vuotaa jostakin se ilma pois. Irrotin siitä sen pumpun koska siitä se puhaltaa ilmat pois. Täytyy avata se pumppu ja katsoa mikä systeemi siinä on. Onkohan siellä joku venttiili joka ei mene kiinni vai missäköhän vika ? Olisiko kellään jotakin kuvia tai muuta tietoa siitä systeemistä ?
"A Corvette is a small, maneuverable, lightly armed warship" - Corvette C5 2002 Convertible - Corvette Stingray 1972 - Dodge Lil Red Truck 1979 - Plymouth Satellite 1967 2D HT - Ford Mercury Cougar 1973 XR7 Convertible - Honda Civic 1977 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
se on pienoinen ongelma . itsellä on hieman eri ongelma penkki ei nouse ylös . yksi muovinen osa rikki . kysyin Suomesta penkin koko alaosaa hinta 1800e . no senulla tuskin vika on siinä ? jos et itse osaa sitä paikallistaa käytä autosähkökorjaamossa että katsovat missä vika tee sen jälkeen kosjauspäätös . se minun mielipide . älä vielä tilää uusia pusseja ne on kalliit ja vanhat voi korjata |
|
|
||||
|
||||
|
Ota koko jakkara irti ja kato keskiselkänojan taakse. Se keskimmäinen osa on melko helppo irroittaa penkki paikallaankin. Yleensä noista brakaa ilmapumpulta tulevien letkujen kiinnitykset. Ne murtuu helposti. Vois alkuun hoitua jopa jollain kutistesukka-epoksi patentilla.
Jenkit on tehneet jostain kinkkiverenpainemittareista halpoja patentteja jos menneet pahemmin rikki. 1800 eurolla saa jo kokonaan uuden sisustaverhoilun c5 vetteen.
|
||||
|
||||
|
Penkki ja pumppu irti. Pumppu toimii, ja pumpun sisälläkään ei mitään näkyvää vikaa.
Täytyy vielä avata se toinen "pussi" sieltä penkin alta johon se ilmaletku pumpulta menee. Siellä on varmaan sisällä jotkut venttiilit jotka pitää sen paineen, koska eihän se pumppu voi pitää sitä painetta kun se ei enää pyöri ? Olisi kiva kun olisi se korjaamokäsikirja. Olen sellaisen jo tilannut DVD muodossa mutta eipä sitäkään ole vielä näkynyt. Kusti polkee aika hitaasti taas kerran. Tässä hyvä linkki jos on ilmatyynyt rikki: http://forums.corvetteforum.com/c5-g...ters-pics.html
"A Corvette is a small, maneuverable, lightly armed warship" - Corvette C5 2002 Convertible - Corvette Stingray 1972 - Dodge Lil Red Truck 1979 - Plymouth Satellite 1967 2D HT - Ford Mercury Cougar 1973 XR7 Convertible - Honda Civic 1977 |
|
|
||||
|
||||
|
Minulla on toivottavasti muutaman viikon päästä myynnissä kuskinpenkki sähkösäädöin C5:seen. Joitakin muovilistoja rikki ja nahka niistä perinteisistä kohdista revennyt. Siitä hyvä tekniikka-aihio..
Ja jos et saa sitä servicemanualia, niin voin sellaisenkin lähettää nopeammalla toimitusaikataululla. Menipä myyntiaiheiseksi tämä teksti, kiitos ja anteeksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
onko penkki koneistoltaan ehjä ja onko muistilla ? olisin kiinostunut tekemään siitä kauppaa |
|
|
||||
|
||||
|
Multa puuttuu kuskinpenkin korkeudensäädöstä ne vaijerit, moottorin ja vaihteiston väliin tulevat n,10cm pätkät. Jos tällaiset joltain jää ylimääräisiksi niin täällä olis niille käyttöä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
on kai.. Olen ajanut penkkiä ainakin eessuntaas silloin joskus kun tuossa vahkeessä oli vielä sähköt kytkettyinä. Se nappuloiden ympärillä oleva muovipaneli oli muistaakseni kummastakin päästä murtunut. Myyntimahdollisuus selviää muutaman viikon päästä kun korvaavat penkit ilmoittelevat itsestään. |
|
|
||||
|
||||
|
[Quote = Juhatee] on kai .. Olen ajanut penkkiä Ainakin eessuntaas Silloin joskus kun tuossa vahkeessä oli vielä sähköt kytkettyinä. Se nappuloiden ympärillä oleva muovipaneli oli muistaakseni kummastakin päästä murtunut.
Myyntimahdollisuus selviää muutaman viikon päästä kun korvaavat penkit ilmoittelevat itsestään. [/ Quote] ei se haittaa jos saan yhdistelemällä osia molemmista penkeistä homman toimimaan . mieti penkille hintaa ja ota yhteyttä esim. puhelimella 0451100911 tai tämänkautta yksityinen viesti . |
|
|
||||
|
||||
|
Aika ympäripyöreetä potaskaa on toi tehdasmanuska penkkien kohdalta... en tiedä kostuuko siitä yhtään mitään. On kait siellä jonkin sorttinen vianhakutaulukko...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|