|
|
||||
|
||||
|
American Car Show Oulu 8. - 9.5. 2010
Kerran asiaa puitiin jo jäsenistölle suunnatussa kokouskutsussa niin hiukan lisätietoja:
Asiaa on Mikan kanssa alustavasti puhuttu, että mukana voisi olla jonkinlainen kerho-osasto. ACC:n väelle homma sopii mainiosti ja ottavat mielellään merkkikerhoja mukaan näkyville. Oman autoni olen luvannut tuoda näyttelyyn, eli saamme siis Mid Yearin ainakin sinne. Tarjotkaa omia autoja osoitteeseen acc.oulu@gmail.com ja koetetaan saada mahdollisimman monta sukupolvea esille. Tämän vuoden näyttelyn teemana on urheiluautot = Vettejä varmasti tarvitaan. Sitten kun alatte tarjoamaan autoja pilvin pimein ACC:n pojille, niin mainitkaa siinä mielenkiinto saada auto esille Vette Clubin osastolla. LAST BUT NOT LEAST: Jos ja kun jotakin kerhorekvisiittaa pidetään esillä ja mahdollisesti myydään paitoja niin sinne kaivataan istumaan ja "päivystämään" joitakin henkilöitä. Minulla ei ole aikomusta kikkiä paikanpäällä kahta päivää putkeen vaan mielellään muutamia henkilöitä sinne voisi tulla mukaan istumaan tunnin pari kerralla.
|
||||
|
||||
|
Taitaa olla viisain jättää tuo Vette sinne Ouluhallin parkkipaikalle
|
|
|
||||
|
||||
|
sisällä auto on jo käyny, mut jos sen sais kasaan ennen showta, niin pääsis ees parkkikselle
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
taitaa jäähä kotipihalle kun on sen verran paljo tekemistä odottamassa, pitäs tälläkin hetkellä olla irroittamassa putkistoa (taas) että sais alkaa uutta tehtaileen. |
|
|
||||
|
||||
|
Eikös se näyttely ole Vappuna ? ja sinnehän on aikaa vaikka ja kuinka ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lupaudun vapaaehtoiseksi myymään kerhorekvisiittaa ellei työt paina päälle,jos en itse pääse niin uhrataan vaimo siihen hommaan. |
|
|
||||
|
||||
|
kyllä kyllä mutta kun on niin paljon tehtävää mutta niin vähän aikaa ja nyt talvisin ei viitsi paljoa tehdä koska hallissa jossa auto talvehtii on yhtä kylmä sisällä kuin ulkonakin..... ai niin ja ne kannentiivisteet
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jees, ja vedetään me ohrapirtelöä sillä aikaa... vappu onkin mukavasti lauantaina ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Last edited by Jani : 26.01.2010 at 17:46. |
|
|
||||
|