|
|
||||
|
||||
|
Kuinka paljon....
Pitää purkaa, kun meinasin nostaa eräästä C2:sta kattilan tänään vielä veks. Tarviiko syylari ja tuulitunneli ottaa veks? Tilaa näyttäis olevan hämmästyttävän paljon, jos vesi pumpun ottais veks... Kokemuksia?
Ja kyseessä on manuaalilodjulla oleva auto. |
|
|
||||
|
||||
|
En tiedä onko konehuoneiden pituudessa paljon eroa mutta mulla C3:ssa kone nousi helposti pois juuri noin ilman vesipumppua, tuulitunneli paikallaan. Mulla oli tosin vain vetolevy koneen perässä, kytkin/paineasetelmapaketti on tietysti vähän pidempi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei toi kytkin paketti hirveästi tuo lisää pituus suuntaan, taidan laiskuuttani jättää syylarin raameineen paikoilleen ja kokeilla miten miehen käy |
|
|
||||
|
||||
|
Lähtihän se sieltä, yllättävän kivuttomasti vielä! Huomenna toinen tilalle!
|
|
|
||||
|
||||
|
Nämä Mid Yearit on tila-/perheautoja. Kabiinissa on tilaa vaikka kuinka plajon ja konehuoneessakin pikkulohko mahtuu pyörähtelemään vähän vaikka miten päin hyvänsä.
Tuleeko tilalle joku karmee pata (ei ulkoisesti vaan voimallisesti) vai mukava 327 restomosa? Toki restomosakin voi kiertää reippaat 8000 rpm
|
||||
|
||||
|
niin restomosasta puheenollen.. haluuko joku sellaisen väsätä? mulla olis 327 pienikaulainen ylimääräisenä blokinro xxxxx180, muistaakseni (mun varaosamosa) näköjään kiillotettu nostajalaakso ja kampiakselikin kiillotettu ja pyöristetty, milodon veivinpultit, pinnapultit, keith black pattipää männät.. jne
halvalla pois jos mun ei tarvii enää nostella sitä yhtään |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ite just väsäilin tonsuuntasta omastani... 327:sta puheenollen...jos se porataan 0,60 ylikokoon , niin onks se sitte 335?? Joku insinööri , neuvokaa laskutaidotonta..
|
||||
|
||||
|
en oo ingenjööri mutta oisko ne 331 (.30) ja tosiaan 335 (0.60)
|
|
|
||||
|
||||
|
Kertokaas isku ja poraus niin saa tuon laskettua. En nyt suoraan muista nuita arvoja...
|
|
|
||||
|
||||
|
bore 4" stroke 3,25"
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |