|
|
||||
|
||||
|
"Kuppi" tms. Penkit Vetteen
Toivoisin saavani tietoa enemmän millaisia penkkejä C5:ssä mahdollista asentaa. OMP RS mallia ajatellut, niukin naukin mahtuu ehkä, mutta reisireunat saisi olla mieluummin matalammat, eli ei ihan NIIN kuppimallia. Millaisia ehdotuksia saisi teiltä täällä/kuvia..
Ajattelin jopa yrittää käyttää original sähkösäätörunkoa. Mahdollista tai ei, kokeilemalla selviää. Last edited by myky : 01.03.2010 at 15:08. |
|
|
||||
|
||||
|
Tästä vois olla jotain apua:
5.3.) What aftermarket seats fit in a C5? The C5 has a notoriously thin tunnel for the seats to fit in, so it takes a relatively narrow seat to fit. Here is a list of seats that fit well, fit with some mods, and are known *not* to fit: Fit WellFit tight, or with slight modsDo not fit Well:
|
||||
|
||||
|
mulla ois 1 musta omp penkki jouten
|
|
|
||||
|
||||
|
Sparcon Pro 2000 tuli hommattua. Parhaillaan asentelen niitä original sähkösäätökiskoihin, vaikuttais kohtuu helpohkolta hommalta. Saa nyt nähdä mitä tosta asentelusta tulee..
|
|
|
||||
|
||||
|
Asentelin alkup. sähkösäädöille Sparcon penkin ja toimii tosi hyvin. eipä voisi parempaa/tukevampaa ajoasentoa toivoa. Suosittelen kaikille! Toki vähän työläämpi ahtautua istumaan MUTTA mikä parasta; ei saa tulla kroppaan kiloja liikaa jos haluaa vetellä ajella noilla penkeillä
Seuraavaksi apukuljettajan puoli. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
EN olis tuostakaan niin varma... aikamoisia hylkeitä noihinkin penkkeihin vaan ahtautuu. Ensikesänä EM-historiikkia Lahteen katsomaan
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muahahha, no on noi kuitenkin hemmetin kapeat. Kaverilleni, 130 kg, olen sanonut että taidat jäädä kesällä rannalle ruikuttamaan kun et kyytiin mahdu! |
|
|
||||
|
||||
|
kyllä kuppipenkin kanssa on mukava ja tukeva ajoasento mutta ajattelitko ollenkaan pitempiä reissuja, itse olisin laittanut jotkin pehmeämmät puolikupit. mutta kukin tekee miten itse tahtoo
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jo mulla on ollut aikanaan vastaavat täyskuppipenkit eri autossa eikä pitkät matkat tuntuneet missään. Nuo ovat itse asiassa hemmetin hyvät istua! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|