|
|
||||
|
||||
|
L98 TPI 86-91 vesikierto
Minkähän takia imusarjan ja kansien välisistä tiivisteistä on moottorin taaimmaiset vesikanavat melkein tukittu pientä vesireikää lukuunottamatta?
Tiivisteitä myydään "tukituilla" kanavilla sekä täysin auki olevilla. Netistä en ole vielä selitystä asialle löytänyt. Vakiona minullakin oli "tukitut" kanavat tiivisteissä. Tarkoitan nuita kuvan sinisiä tiivisteitä: ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos en kauheasti väärin muista,niin rautakantisissa oli molemmat päät auki,ja alukansissa takimmaiset tukossa(pieni reikä).
|
||||
|
||||
|
juuri kuten red89 sanoit, rautasissa takimmaiset on tukossa ja aluissa auki, mut mulla oli rautasissa kuitenkin tiivisteessä sellanen lätkä niitten takimmaisten reikien tukkeena, et vesi ei kuitenkaan kiertäny kuin sellaisesta pikkuriikkisestä reijästä joka siin lätkäs oli... kait on haluttu hidastaa veden kiertoa imusarjan takaosassa
|
|
|
||||
|
||||
|
Kylläkai se pikku reikä on sitä varten,että ilma pääsee kiertoon ja pois.
|
|
|
||||
|
||||
|
Heh haulla melkein löyty, "veden kiero"
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=9486
|
||||
|
||||
|
Quote:
hö, kiusaat lukihäiröstä |
|
|
||||
|
||||
|
Hakuja kyllä käytin, mutta noin jännää otsikkoa en osannut käyttää
Minulla on nyt se tilanne, että imusarjaa olen laittamassa kiinni alumiinikansiin ja minulla on tarviketiivisteet missä on vesireijät kokonaan auki molemmissa päissä. Ilmeisesti minun ei kuitenkaan tarvitse tukkia niitä vesireikiä.
|
||||
|
||||
|
Oletko muuten H3nKaK nyt ajellut alumiinikansilla niin että vesireijät ovat kokonaan auki?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
mulle tosiaan tuli alukannet itellekki, mut se FIRST:n imusarjassa ei takana ollut lainkaan vesikanavia, niin mun tapauksessa siellä ei siis vettä KIERRO paljoo |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitoksia vastaajille
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |