C4 Projekti Kertomukset Vikakoodeja ja Ruiskumoottoreita, vahvaa ja informatiivista C4 projekti kerrontaa. |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Tehdääs Temelle uus mosa
Se on ny siinä. Mitäs sit? No joo... Eli niinku näkyy, ni tuli nostettua toi patti pois. Pääsee mukavammin häärimään tuolla konehuoneessa jne. Samalla kun se nyt on nostettu tuulettumaan, niin miks ei rakentais sitä uusiks? Eli. Haaveissa/suunnitelmissa olis 383 ja sillä -08 asennetulla puhaltimella + IC:llä avitettuna. Puristuksia ajattelin siihen 9.3...9.5 paikkeille, eli aikalailla siihen nykyiseen. Kannet varmaan menee vaihtoon, kun noi originaalit on kai vähän liian pienellä palotilalla. Imusarjoissa ei taida kovin montaa vaihtoehtoa olla. Onks noista ns. valmiista stroker paketeista mihinkään? Ei näyttäis olevan kovin pahan hintasia. 1500...2000$ summitilla. Eli ei muuta kun sana on vapaa. Vinkkejä ja neuvoja kaivataan. Kiitos. Edit: Ennen ku kukaan ehtii kysymään, ni heitetään tehotavoite sinne 400...500 välimaastoon. Ai miks niin alas? No pessimisti ei pety...
__________________
-89 and it's alive!!!! |
#2
|
||||
|
||||
Typerä kysymys ehkä, mutta onko sulla mitään uusia osia tuossa? Vesipumppua tms., jotka sitten käy rempan jälkeen sellaisenaan?
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#3
|
||||
|
||||
LS3.
__________________
- |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Ei siinä kauaa menny. Eli jätetään noi pois ja pysytään tossa pataraudassa. Piste.
__________________
-89 and it's alive!!!! |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Ei mitään. Toi on mun tietojen mukaan (ollu mulla -03 vuodesta lähtien) avaamaton ja alkuperänen L98, 130tkm ajettu.
__________________
-89 and it's alive!!!! |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Sulla on paljon ylimääräistä rahaa |
#7
|
||||
|
||||
Oon kyllä tietonen että noita LS kiukaita sais aika edullisesti, mutta mulle se ei oo vaihtoehto, että mennään leimalle sokkoja sormet ristissä ja toivotaan ettei katsuri tajua että pata on vaihdettu. Enkä mä ymmärrä kuinka mä saisin sen muutoskatsastettua sille padalle, varsinkaan ton ahtimen kera? Tietty voihan sitä narinaa tulla jo pelkistä kansista...
Sen takia ajattelin että jos kuitenkin pitäis tota alkuperäistä niinku lähtökohtana. Rahaahan ei oo koskaan liikaa...
__________________
-89 and it's alive!!!! |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Noilla sun tavoitteilla 383 on aivan mainio valinta strokerikitiksi, eikös vaan?
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#9
|
||||
|
||||
Kuis muuten imusarja? Tuhannen euroa maksava portattu plastiikki-viri-imusarja a'la FAST LSx vaiko jokin perinteisempi wanhan liiton alumiini-yksitasoimusarja?
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Ok. Mutta mistä lähtien moottorin vaihto on ollut kiellettyä Suomessa? Mitäs jos toi sun tuleva mosa vaikka halkeaa silkasta voimasta?? Eli jääkö se sitten seisomaan ilman moottoria? Rohkeasti vaan vaikka meikäläisen vanhan skodan reknumerolla soittelemaan arkkkiin ja utelemaan mitä siellä lukee moottorin kohdalla.. Ja sehän ois oikea ympäristöteko! Vähemmän päästöjä ja enemmän kilsoja Mutta ihan omilla fiiliksillä..kunhan vähän vänkäsin vänkäämisen ilosta |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|