FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 23.03.2010, 22:34
KooJii's Avatar
KooJii KooJii is offline
Aktivitsi

KooJii on oikealla tiellä
Rookie ilmoittautuu joukkoon!

Iltaa vaan kaikille!

Niin siinä kävi, etteivät lakkoilleet pankkitoimihenkilöt sen enempää kuin ahtaajatkaan estäneet minua päätymästä Corvetten omistajaksi, vaikka yritys olikin kova. Viime vuoden puolella iskin jostain käsittämättömästä syystä silmäni tähän kyseiseen yksilöön ja se oli menoa. Pakko se oli saada! Matka Ohiosta Suomeen kesti liki kolme kuukautta, mutta nyt se on perillä. Ja kyseessä on siis ensimmäinen Corvetteni.

Ensitapaaminen ei aiheuttanut suurempia ylläreitä lukuunottamatta sivuputkia, jotka ovat aivan hirveät. Niissä on ruostetta sun muuta häikkää. Olen kuitenkin jo ehtinyt kiintyä ajatukseen sivuputkista, ja nyt pitäisikin saada viikossa hyvät ja toimivat vastaavat tilalle. Pitäis nääs saada auto edustuskunnossa näyttelyyn pääsiäiseksi. Eli hyviä neuvoja, kiitos!

Niin eikä siinä vielä kaikki. Aion saman tien uhrata myös poikani Corvette-alttarille. Samassa kontissa tuli nääs tälläinen lasikuitukori, josta on tarkoitus rakentaa auto kolmivuotiaalle pojalleni. Se, tuleeko autoon polku- vai joku muu tekniikka, on vielä auki. Kori on suhteellisen iso, pituutta 127 cm, joten siihen mahtuisi sähkömoottorikin. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan tässäkin asiassa.

Että näin!
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 22:37
groovyjay's Avatar
groovyjay

Autohan on nyt siinä! Hienoa hienoa! Täällä olisi yks 183cm pitkä poikavauva vailla tollaista polkuauto aihiota...

Näyttelyssä tavataan taas.

PS: Olisko mahdoton ajatus maalata putket (väliaikaisesti) mustaksi?
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 22:41
KooJii's Avatar
KooJii KooJii is offline
Aktivitsi

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Olisko mahdoton ajatus maalata putket (väliaikaisesti) mustaksi?
Hmmm, no periaatteessa kai ei ois mahdotonta, mutta kun nuo on muutenkin kummalliset tekeleet. Varsinainen putki tulee vain yhteen noista kollektorin putkista ja muut kolme ovat vain lumeena. Jotenkin niin feikkimeininki, että yököttää. Pitäs saada jotain todellista ja toimivaa tilalle.
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 22:43
KooJii's Avatar
KooJii KooJii is offline
Aktivitsi

Quote:
Täällä olisi yks 183cm pitkä poikavauva vailla tollaista polkuauto aihiota...
Niin ja jos oikeesti oot tuollaista aihiota vailla, niin eiköhän se järjesty. Kaliforniassa on yks heppu, joka tekee noita.
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 22:45
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by KooJii
Niin ja jos oikeesti oot tuollaista aihiota vailla, niin eiköhän se järjesty. Kaliforniassa on yks heppu, joka tekee noita.

Joo olin katsovinani, että on samasta muotista, mitä iipeissä on tyrkyllä. Hyvä kun muistutit.
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 23:00
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Onnea hankinnasta! Joskus olin näkevinäni Corvetteforum.com:lla myynti-ilmoituksen autosta...

Onko putket kromatut vai kiillotetut? Jos on kromatut, niin voikohan kromausta poistaa jotenkin puhaltamalla ja laittaa laikkaa laulamaan, että niistä saisi kiillotetut. Maalaus oli tosiaan toinen vaihtoehto. Uusia putkia ei taida saada oikein mistään viikon toimitusajalla.
Old 23.03.2010, 23:08
KooJii's Avatar
KooJii KooJii is offline
Aktivitsi

Quote:
Originally Posted by Corvette63
Uusia putkia ei taida saada oikein mistään viikon toimitusajalla.
Pahus! Mä kun ajattelin (sen perusteella mitä tätä foorumia olen seuraillut) että täältä löytyy jengiltä melkein mitä vaan varastosta, sen kun valitsee mikä parhaiten sopisi omaan tarkoitukseen.

Mikäs noin niinkuin yleisesti ottaen olisi hyvä sivuputkivalinta ceekolmoseen?
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 23:11
KooJii's Avatar
KooJii KooJii is offline
Aktivitsi

Quote:
Joo olin katsovinani, että on samasta muotista, mitä iipeissä on tyrkyllä. Hyvä kun muistutit.
Jep, iipeistä löytyy, eikä oo hinnalla pilattu. Taisi vaan olla niin, ettei toimita kun Jenkkeihin, eli vaatii sit vaan jonkun välikäden. Ja kovin oli juro myyjä, jopa näin suomalaisesta näkökulmasta. Yhteenkään viestiin tai kyselyyn ei herunut vastausta, mutta tavara tuli annettuun osoitteeseen maksun jälkeen ilman ongelmia.
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 23:12
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Pahus! Mä kun ajattelin (sen perusteella mitä tätä foorumia olen seuraillut) että täältä löytyy jengiltä melkein mitä vaan varastosta, sen kun valitsee mikä parhaiten sopisi omaan tarkoitukseen.

Jos toi 4-1 tyyli miellyttään, niin sitten Hookerin putket on varma valinta. Stahlin sivuilta saa sarjoja, missä tulee vaan yksi putkisivulle.
Reply With Quote
Old 23.03.2010, 23:13
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:

Poppamieheltä saa toimivaksi todettua Hookeria, mitkä sulla taitaa olla nytkin alla.

GJ ehtikin ensin.

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules