|
|
||||
|
||||
|
Extreme Festival
Kävikö kukaan porukasta kyseisessä tapahtumassa?
Ainakin Ruotsista oli tämä USA-lippu maalattu Vette siellä. Tytöt istuu keulakappaleella aika reteesti, mutta en olisi kyllä uskaltanut antaa itse kenenkään istua Vetten päällä saati tuossa suhteellisen hepposesti tuetulla keulapalla. Oli sitten istujan rasvaprosentti kuin pieni hyvänsä. ![]() Pari vuotta sitten kävi vastaavan kaltainen tilanne Oulun näyttelyssä. Olin juuri saanut kuvattua autot ja näyttelyssä mukana ollut hottentottimissukka tuli kyselemään kuvista. Missukka olisi halunnut julkisuutta ja toivoi, että jos hän makoilisi jonkin näyttelyauton konepellillä, niin ota kuva. Katselin ensin hitaasti tytön juttuja ja luulin kyseessä olevan hyvän herjan. Sitten huomasin typyn olevan ihan tosissaan. Piti kertoa, että minulla ei ole mitään aikomusta maksaa kenenkään konepellin oikaisua, maalausta saati ottaa turpaan vihaiselta omistajalta. Ilmeisesti se missukka piti minua täysin tiukkapipona ja ihmetteli, että eikös sellaiset kuvat ole ihan tapana ottaa näyttelyissä?
|
||||
|
||||
|
Kyll noi misut sais istua munkin "konepellin" päällä...
No mut asiaan:tuolla oli kuulemma Vettejäkin kiihdyttämässä
|
||||
|
||||
|
Nuo misut mä olisin ottanu kyytiin,enkä keulapellille
|
||||
|
||||
|
Näin kyseisen laitteen vissiin viime vuoden Big Power Meetissä, tai ainakin Ruottin maalla ihan liikenteessä, ei ollu keulakoristeet paikoillaan.
Henkilökohtasena mielipiteenä sanottakoon, että mielummin ajaisin pinkillä vetellä kun tommosella (tää mun keltanen rohjo on omissa mielipiteissä hyvin lähellä pinkkiä). |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jonkun aatten värinen(Siis tuo stars&stripes)
|
||||
|
||||
|
Ja valot ylös niin ei perse pääse luistaan ales.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tolla jenkkilipunvärisellä avolla olisi jännä lähteä perheen kanssa kiertämään Lähi-Itää kesälomalla.
Stereoista vielä soimaan jotain kunnon kantrimusaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Moi!
Kävin ko. tapahtumassa (katsojana). Stripillä kävi muistaakseni yksi C2 ja C3. Musta, scoopilla varustettu -75 meni ihan kivasti. Sai myös päivän päätteeksi TOP10 pystin. Palkinnoista 8 meni tunig autoille ja kaksi jenkeille (Vette ja Challenger). Parasta oli kun tämä ko. Vette ajoi uuden karheaa Ferraria vastaan. Ferrarilla ei ollut mitään jakoa!! Paikalla ei ollut kovin montaa jenkkiä (10-15). Autoista koivimman ajan veti Ford Maverick (7.74). |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uzien ja AK-47 ristitulessa olis mukavan rento varmasti cruisailla
|
||||
|
||||