|
|
||||
|
||||
|
Moottorina GM Goodwrench 350
Kyseessä on ilmeisesti tehdaskorjattu vaihtokone.
Onko hyviä tai huonoja kokemuksia tai jotain mitä pitäisi ottaa huomioon jos ostaa Veten kyseisellä koneella? JJ |
|
|
||||
|
||||
|
This universal 350ci engine uses a brand new block and can be used as a replacement for most GM vehicles from 1970-85. It produces 260 HP and 350 ft/lbs of torque with a 4-bbl carb and headers. It can be used as a replacement or as a retrofit into almost any vehicle. This brand new crate engine comes with a GM warranty and is covered for 3 years or 100,000 miles in applicable GM vehicles only.
Specifications # 4-bolt main with 2-piece rear main seal # Cast iron crankshaft # LT1/LT4 powdered metal connecting rods # Cast pistons (dished) # Hydraulic flat tappet cam (.383''/.401'' and 112° lobe separation) # Cast iron cylinder heads with 76cc chambers # 8.5:1 compression ratio # Left and right hand dipstick (Requires 1/2" x 18 Plug for Unused Side - Not Included) # 4-quart oil pan # Timing tabs for a 6-3/4'' or an 8'' balancer # Recommended spark plug: Accel #111-574 or any spark plug with 14mm .460'' reach, 5/8'' hex, tapered seat, projected tip Tuon mukaan lohko olis uusi - mä kuvittelin, että net olis kunnostettuja. Enivei, enämpi tuossa on tehoa kun mun L82:ssa. Vähän alhaiset puristukset mutta kyllä tuolla kruisailee kivasti. Muutenhan se on kuin mikä tahansa SBC. Laahurinokka eli vaatii sopivat öljyt.
|
||||
|
||||
|
Omassa pulkassa on joku tuollanen ja ei mulla ole ainakaakaan valittamista. Tai oikeestaan on, tehoa lisää. Muuten on toiminut ihan ok. Tollanen ZZ4 ois oiva vaihtoehto.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on kans joku tommonen ruiskulla ja alukansilla, kuulemma 2000 alkupuolella laitettu. Ihan hyvin on mulla ainakin pelittäny (kohta 2 vuotta jo)...
|
||||
|
||||
|
Alhaiseen puristukseen ja samalla pikkusen tehonpuutteeseenkin auttaa uudet alukannet pienemmillä palotiloilla. Ei paha rasti jos moinen kone on jo alla.
Toki sille voi antaa nokkaakin, imusarjaa, peltisarjaa.... jne jne
|
||||
|
||||
|
Ihme virittäjiä...
|
||||
|
||||
|
Mulla oli tuollainen moottori yhdessä autossa kiinni. Oli hiushalkeama kahden pytyn välissä. Nostajalaakson valu oli tosi karseeta, ihan kuin olisi käsin leivottu. Tämä taisi olla niitä ensimmäisiä lohkoja, jonka jälkeen laatukin on parantunut?!
On ollut parissa alkuperäisessäkin (-70 luvun) koneessa halkeamia nostajalaakson kohdilla. Mulla on ollut sitä huonoa tuuria, toivottavasti muilla on parempaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siirryin Dart:iin (little M), valu on ainakin vahvempaa, saas nähdä...?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|