|
|
||||
|
||||
|
Ylinopeuksista
|
|
|
||||
|
||||
|
olipa tuolla ihan järkeenkäypiäkin ajatuksia
vai olenkohan nyt liikenneterroristi kun näin ajattelen |
|
|
||||
|
||||
|
Joo ihan asiallisiakin juttuja.
Sinne lähti äsken mun yksi kirjoitus Hyvinkään hidastetöyssyistä, jonka olin pistänyt "päättäjille" huhtikuussa. Lupasivat julkaista.
|
||||
|
||||
|
Oli ihan asiaakin seassa.
Noista hidastetöyssyistä... Mä taas olisin tyytyväinen jos meidän kotitielle tulisi pari töyssyä lisää. Nimittäin, umpiluiset räkänokat käyttävät sitä läpikulkutienä ja välillä siellä joku kukkopilli päästelee 40 kmh alueella varmaan 100 kmh. Siellä tiellä kuitenkin pikkunasset pelaavat futista ja harjoittelevat pyörällä ajoa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep töyssyt on paikallaan monessakin kohdassa ja silloin kun
ne ovat sellaisia että niistä voi ajaa Corvetella tai uudella sportti Volvolla hajottamatta autoa! Ei varmaan olis kiva jos hidasteet olisivat niin jyrkät että et pystyisi ajamaan pihaasi tai sieltä pois raapimatta auton putkia, pohjaa ja/tai etumaskia. Mua ei haittaa jos niissä joutuu hidastamaan, mutta se haittaa kun on paikkoja minne ei voi autolla ajaa hidasteiden takia.
|
||||
|
||||
|
Ne töyssyt on yleensä ainakin täällä mansessa liian teräviä/korkeita jotta niiden yli pääsisi viksusti. Ne "ranskalaiset" mutka hidasteet olisi enemmän mun mieleeni.Niiden läpi ei mahdu ajaan kun 1 auto kerrallaan,eli toimii riittävänä nopeuden tappajana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tööttää töyssyssä!
|
||||
|
||||
|
Aivan! Töyssyt eivät saa olla liian lyhyitä ja teräviä.
Meidän tiellä on jo muutama oikeaoppisesti muotoiltu, joka ei aseta matalia autoja huonompaan asemaan kuin muut |
|
|
||||
|
||||
|
Joka helkkarin töyssystä ajan vinottain alas.. Mutta annasolla jos se unohtuu tai ei pääse ajamaan alas vastaantulevan kaistan kautta.. Raaps..
|
|
|
||||
|
||||
|
Nuo uudemmat corvettet ovat nokasta todella matalia.
Vanhat ovat maasto-ominaisuuksiltaan paljon parempia. Ainoastaan pakoputket ovat liian alhaalla. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|