|
|
||||
|
||||
|
Aloitin tekemään muutoskatsastusta ja katsuri vaati mun C5:sta melu, päästö ja jarru keskiarvot ja mun pitää ne toimittaa konttorille! Mistähän niitä voisi kysyä?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muutoskatsastukseen? Eikös noi ole aikoinaan jo toimitettu rekisteröintikatsastuksessa asemalle? Onkos tässä joku kompa, vai voiko asia olla näin. Mitä ominaisuutta muutoskatsastat?
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Muutoskatsastusta vai rekisteröintikatsastusta?
Jos rekisteröintikatsastusta niin TÜV Nord Finland Oy pystyy vastaavuustodistuksen toimittamaan, jossa nuo vastaavuudet on kerrottu. Hinta 490e+alv. Toiminta asiallista ja erittäin nopeaa. Jopa päivässä hoituu! (paperia huomisessa postissa odotellessa) Ei onnistu katsastuskonttoreiden kautta tilata, TÜV Nord saksasta ei toimita noita papereita, kun suomen toimipisteensä kautta autoille jotka eivät ole ensirekisteröity eurooppaan. Tai jos asialla ei kiire niin pakettiautopojat.fi noita papereita on myös toimittanut ja kai taas nykyään kelpaavat konttorilla. Vältä Kari Illmani, saksa-autot.com, siitä hommasta ei tule mitään. Kuukausi meni enkä paperia saanut. Mitä erilaisempia selityksiä vain asiasta tuli.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minä kanssa sähköpostitse yritin herraa tavoitella ilman vastauksia mutta eipä mitään, itse en moista turhaa lappua edes tarvinnut joten ei tullut onneksi turhaan tilattua |
|
|
||||
|
||||
|
Joo pieni korjaus kaverin puolesta... Eli tuossa on rekisteröinti katsastuksesta kyse.
|
||||
|
||||
|
Tuo TÜV Nord Finland on kaikista varmin ja nopein, mutta ei varmasti kaikista halvin.
Palvelu kyllä erinomaista.
|
||||
|
||||
|
Vältä Kari Illmani, saksa-autot.com, siitä hommasta ei tule mitään. Kuukausi meni enkä paperia saanut. Mitä erilaisempia selityksiä vain asiasta tuli.[/quote]
Mun paperit tuli Karilta 3 viikossa hinta 235 eur
|
||||
|
||||
|
Quote:
Positiivista että joku paperinsa saanut, mutta asioden hoito ei oikeen aina tunnu sujuvan, ympäripyöreitä selityksiä miksi paperia ei vielä ole ja lopuksi osoittautui ettei ole kuukauden päästä vielä koko lappua edes tilannut. Silloin mielestäni ei oikeen palvelu ole kohdallaan. Alkoi vaan itsellä tulla kiire, veron eräpäivä jo mennyt, joten ajoaika loppu. Rekisteröintikatsastuksen kuukauden korjausaika loppuu tänään, rekisteröintiä kun ei voi suorittaa loppuun ilman tuota todistusta, menisi uusiksi koko rekisteröintikatsastus.
|
||||
|
||||
|
Se on totta jos kiire niin sama mitä maksaa,aika ihmeellistä
touhua kun kaveri vaan selittelee..
|
||||
|
||||
|
Tänään rekisteröintikatsastus saksantuonti-euromallille,
aivan kuin normaalikatsastus, ei tarvinnut vastaavuustodistusta vaan kaikki oli saksalaisessa rekisteriotteessa. Helppo homma. Nyt sitten odottelen verottajan arpomaa autoveroa ennen kilvitystä. Harmi vain, joutuu luultavasti laittamaan pitkät kilvet, kun nuo lyhyet on kuulemma pääkaupungista loppu. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|