|
|
||||
|
||||
|
Moi!
Oletteko tilaillut ovien, katon yms. tiivisteitä? Täytyy varmaan päivittää ensi talven aikana niin ei pääskyset lennä läpi. Onko kokemusta mistä parhaimmat tiiviste setit? Siis hinta laatu suhde paras.Malli oli 1988 ja avo. Asennuksen teen toki itse. Hauskaa päivänjatkoa
|
||||
|
||||
|
Kiinostaisi minuakin vm.91 ja coupe.
|
||||
|
||||
|
Täältä olen usein tilannut.
http://www.weatherstripspecial.com/corvette.html
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuoltahan löytyikin hyvä sarja. Onko olleet kuinka laadukkaita nuo tiivisteet? Olikos kuinka turvallista tuo tilaaminen tuolta. Ottiko kuinka paljon aikaa että ne kotiin ilmestyi? Entäs tullin osuus tuossa? Terveisin Tena
|
||||
|
||||
|
Mä oon kanssa tilannut tuolta koko setin C-nepaan.
Keuhuvat kovasti tiivisteidensä materiaaleja ainulaatuiseksi ja pitkää takuuta. Tiivisteet istuivat mielestäni ihan hyvin (monihan on valittanut noita tarvike tiivisteitä). Olivat selvästi tiiviimpää materiaalia GM omiin verrattuna. Toki hakevat muotonsa ajan kanssa, mutta aluksi ovet saa todella lyödä kiinni, ja ikkunat nousevat huomattavasti hankalammin kun tiivisteen puristus (ja siitä tuleva kitka) lasia vasten lisääntyy. Muuten ihan ok. Tosin GM:n omat on hötömpää (vaahtomuovimaisempaa) sisältä, jonka päällä on se kumipinnoite. Parempi ikkunan nostimien kannalta, mutta huonompi kestäviiden suhteen. Ja huomattavasti kalliimpia (luokka 4 kertainen hinta) Tiivarit tulivat silloin 'bout parissa viikossa, ja laskuksi hinta+rahti x tulli (olisiko joitain prosentteja) x alv lopullisen hinnan voi laskea pyöreesti myös hinta + rahti x 1,25 -Kromi
|
||||
|
||||
|
Tässä juuri talven aikana (late) tiivisteitä vaihtaneena voisin mainita kaikkien muiden tarvike tiivisteiden istuvan hyvin, paitsi ovien tiivisteitä joutui vähän muokkaamaan ja ovia joutuu tosiaan paiskomaan jotta menevät kiinni.
Jos teen homman vielä joskus niin ottaisin melko varmasti ovitiivisteet GM:ää ja muut tarviketta. Nuo ovitiivisteiden "valetut" päät jotka siis tulevat ovien yläreunoihin ja joiden pitäisi sopia sinne oven ja sisäverhoilun väliin, tuntuivat olevan jonkin verran "väärästä" muotista. Ja oli tosiaan late mallin tiivisteet, juurikin nuo ovitiivisteet ovat erilaiset earlyn ja laten välillä ja vain niiden valettujen yläpäiden osalta, itse ovi on sama mutta verhoilu on eri. |
|
|
||||
|
||||
|
Mä itseasiassa ottaisin B -pilarin tiivarin GM:ää koska se aiheuttaa sen paineen sivulaseihin ja myöskin vaikuttaa suuresti oven kiinni menoon. Jos olisi lottomiljonäärin niin sitten ehkä myös ovi tiivisteet. Muissa nuo tarvikkeet käy hyvin.
Nyt kun muistelen, niin tilasin Weatherstripsspecialilta early mallin tiivarit mutta ovet (ainoat jossa oli eroja) tulivat latena. Vai olisiko sillon joskus niiden sivuilla lukenut että tiivarit 84-96 (ja jossain varmaan pienellä printillä, että ilmoita erikseen jos haluat early mallinen ovi-tiivarit). Nyt taitavat olla siellä kuitenkin ihan asiallisesti merkattuna
|
||||
|
||||
|
Tilasin Ecklersiltä.
Sopivuus todella hyvä, aluksi sai paukutella ovia mutta nyt alkaa olla tiivisteet sen verran painuneet ja hyvin pysyy kiinni tiivisteet kiinni. Tuli myös muita tiivisteitä, joten laittelen niitä sitten ajan kanssa. Vaihdoin myös oviverhoilut, joten vanhat menee myyntiin, kyseessähän on vuosimallin 1988-89 avomalli, oikean ja vasemman puolen oviverhoilut, väri musta ja mallia deluxe, käsikahvaa ei ole. Pientä pullistumaa toisessa ja käytön jälkiä niinkuin 20 vuotta vanhassa voisi ollakkin. Ei halkeamia. Lähetän toki kuvia, jos tarvetta. Tiedustella voi YV:nä jos on kiinnostusta.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|