|
|
||||
|
||||
|
Ovet lukossa
PRKL.
Missähän vika kun meni ovi lukkoon ja avain oli virtalukossa ?? On sattunut joskus aikaisemminkin omalla pihalla, mutta nyt illalla olin ajelemassa ja pysähdyin kaverin pihalle. Ovi meni lukkoon ja avain oli virtalukossa. Pystyykö sen ohjelmoimaan jotenkin vai miten sen saisi hoidettua Onneksi en ollut kaukana..........
"A Corvette is a small, maneuverable, lightly armed warship" - Corvette C5 2002 Convertible - Corvette Stingray 1972 - Dodge Lil Red Truck 1979 - Plymouth Satellite 1967 2D HT - Ford Mercury Cougar 1973 XR7 Convertible - Honda Civic 1977 |
|
|
||||
|
||||
|
Onko passiivinen systeemi päällä??
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() joka tarkoittaa mitä ?
"A Corvette is a small, maneuverable, lightly armed warship" - Corvette C5 2002 Convertible - Corvette Stingray 1972 - Dodge Lil Red Truck 1979 - Plymouth Satellite 1967 2D HT - Ford Mercury Cougar 1973 XR7 Convertible - Honda Civic 1977 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kauko-ohjaimessa on on pieni liukukytkin "passive-active". Jos se on active puolella, saattaa nakata ovet kiinni vaikkei pitäisi kun avain virtalukossa. Lisäksi "options" valikosta löytyy joku "automatic lock, on"off" niin tarkista että se on off tilassa! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tarkoittaa sitä että lukitus menee automaattisesti päälle kun lähdet auton luota avaimet mukanasi ja avaa lukot kun tulet takaisin auton luo (olisko range ollu jotain 1-2m?). C5:sen avaimenperässä kytkin. Joskus oli ko. systeemillä minulla ongelmia myös kun avaimet oli virtalukossa niin yhtäkkiä ovet meni lukkoon ja hälyytin päälle. Ongelma korjaantui tönäsemällä autoa niin että avaimen perä heilahti ja auto tunnisti että avaimet ovat rangen sisällä. Tosin tämä sattui late C4:sella mutta noitten ongelmien takia en ole viitsinyt C5:sessa pitää sitä päällä.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
En löytänyt mitään liukukytkintä avaimenperästä, en sisältä enkä päältä.
![]() Missähän kohtaa sitä sellainen kuuluisi olla ?
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei sitä ole uudemmissa ceevitosissa. Ettet vaan autosta poistuessasi osu lukitusvipuun,yhdellä kaverilla oli joskus tapana osua siihen.. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, en minä ainakaan sellaista löydä.
Voi tietysti olla mahdollista se osuminen siihen vipuun kun tällainen vanhus ryömii sieltä ulos. Täytyy nyt testata ja pitää vara-avainta taskussa. Kiitoksia vihjeestä JJ !
|
|
||||
|
||||
|
Mulla ottaa kans rollaattorin takajarrun kahva aina osumaa lukitusnappiin ja siinä sitä sitte ollaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla sama juttu rollaattorin kanssa
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|