|
|
||||
|
||||
|
Millaiset on late C4:n mittariston polttimot/halogeenit?
Jatkoin tuolla C5 puolella threadia, joka käsitteli mittariston valoja, mutta sieltä en saanut apuja, joten täällä varmaan osataan neuvoa. Eli millaiset mittariston polttimot on late C4:ssä? Eli mittariston mustat lukemat saisivat näkyä tummempina, jolloin ne olisivat selkeämmät. Mittariston valaistuksen säädöstä ei ole apua tähän. Early C4:ssähän on vaihdettavat halogeenit, mutta miten on latessa?
|
||||
|
||||
|
Kanta on sama kuin early -mittaristoissa, ja esim. parkkipolttimoissa (Corvetessa markerit). Oliko se kanta joku BA15 tms......
Late mallissa ei ole (muistaakseni) halogenejä vaan ihan normi hehkulanka polttimot koska ne sijaitsevat suoraan lcd -paneelin alla, jolloin valoteho on riittävä. Valitettavasti polttimot eivät vaikuta kuitenkaan kuin taustavalaistukseen ja sillä ei ole varsinaisesti vaikutusta itse lcd -paneelin numeroihin/merkkeihin. Paneelin merkkien tummuus (tai haaleus) on riippuvainen itse paneelista ja valitettavasti sidoksiissa siihen. Noillekaan ei aurinko tietysti tee hyvää, mutta käsittääkseni ovat kyllä toimivia jos pelaavat. Tosin kyllähän rikkonaisia lcd paneeleita on tavattu aina taskulaskimista vaikka pesukoneisiin, mutta itselläni ei ole tullut vastaan "haaleaksi menneitä numeroita" late mallin näytöissä.
- Life is for living... Live to win- Last edited by Chrome : 09.06.2010 at 19:33. |
|
|
||||
|
||||
|
Thanks! Eiköhän tällä jo päästäkin eteenpäin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kävin Finnvettellä Jaken luona, joka vaihtoi autooni "minulle uuden" käytetyn mittariston. Nyt lukemat näkyvät selkeästi kuten pitääkin. Samalla vaihdettiin kuljettajan penkin kisko, sillä vanhassa eivät säädöt toimineet. Hyvä palvelu. Suosittelen!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|