|
|
||||
|
||||
|
Virityskeinot käytetty? Lompakko tyhjä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kattelin samaa streetfiren puolella, videon kommentoijat olivat ihan tyytyväisiä että olivat peruneet lehden tilauksen. Eipä moinen tuhoaminen kyllä mitään skillsejä vaadikaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hassua kun samaa on tehty kautta aikojen vanhoista lintoista ja silloin kaikkien mielestä vaan hauskaa. Tota lähtökohtaa katsoessa luulen ettei toinen vaihtoehto silpomiselle olisi ollut kuitenkaan top flight duntov underwear award restoration.. Last edited by Pappatunturi : 20.07.2010 at 14:06. |
|
|
||||
|
||||
|
Niin kai se hyvän maun raja jossain aina menee. Muutenhan voisi silpoa uuden zr1:n ja asia olisi pihvi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No minun puolestani saavat silpoa uuden ZR1sen ja perään vielä 67 L88n ja ensimmäisen 53sen jos haluavat. En siitä mieltäni pahoittaisi,saati tilaustani peruuttaisi. Mitään järkeä tietenkään moisessa ei olisi koska kyseessä on jollain mittarilla mitattuna harvinaisemmat mallit. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juuri näin. |
|
|
||||
|
||||
|
En ymmärtänyt tästä mitään. Mikä tuon videon idea on? Rakentaaks ne siitä maailman hienoimman ja kevyimmän Veten hiilikuituosia käyttäen vai miks ne sen purki
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tarkoituksena saada parannettua kiihtyvyyttä rapsimalla painoa pois. Lopuksi ajavat varttimailin pelkällä alustalla. Tälläisiä testejä ollut aiemmin mahdollisimman isoilla 70 luvun lintoilla joissa vaikutus varttimailla kulutettuun aikaan melkoinen. |
|
|
||||
|
||||
|
Okei, no nyt aukes. Hauska juttu
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos on pakko tärvätä niin oisivat antaneet mulle
Olis silti ollu hyvä aihio tehdä jotain kivaa ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|