|
|
||||
|
||||
|
Sumuvalot
Tervehdys kaikille. Olen uudehko vetteharrastaja ja pihalla seisoo kolmatta kesää -94 japsituonti. Ongelmitta ei yhteinen taival ole alkanut ja toivonkin että täältä saisin vinkkejä erilaisiin pikkuongelmiin.
Ensiksi haluaisin tietää miten ihmeessä ne sumuvalot saa siitä keulalta pois? Kiinnitykset tuntuu olevan sellaisissa paikoissa ettei oikein kädet mahdu. Tekisi mieli värkätä jotkut päiväkäyttövalot siihen kun ne sumarit on vaan koristeena ja niistä ei taida saada tehtyä mitään. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Samoin. Ei ole ollut tarvetta askarrella mitään muuta tilalle.
|
|
|
||||
|
||||
|
jos meinaat poitaa ne lopullisesti, niin olisin erittäin halukas ostamaan ne sinulta pois. ilmottele.
|
||||
|
||||
|
Sumareilla ajellaan täällä pohjoisessakin eikä ongelmia ole ollut. Mitä nyt "kotipoliisit" saattaa joskus vilkutella valoja mutta oikeat poliisit ei ole kiinnostuneet.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ah so
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jaa, no nyt ymmärrän Joillakin olen nähnyt näitä uusia Motonetin LED-huomiovaloja asennettuna puskurin alareunaan. Ainakin ajossa ovat näyttäneet ihan hyviltä. Läheltä en ole niihin tutustunut. Täytyy ihan uteliaisuutta tutkia noiden alkuperäisten irroitussysteemi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on japanissa uutena myyty vette vm.91 ja kyllä mulla on sumuvalot paikallaan.
|
||||
|
||||
|
Asennusvalmis paketti Moponetissä karvan alle 60 egeä.
![]()
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|