|
|
||||
|
||||
|
Gummikiiltoa mistä?
On varmaan ollut aiemminkin puhetta.. mutta oliko mitään motonet/bilhelvete/tavistarvike liikkeistä löytyvää gummikiilloketta joilla saisi renkaat luonnollisen mustiksi ilman ylisilikoonista vaihtovalio luukkia ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Jarruneste,sitä ennen käytettiin,siis ennen kuin silikoni ym keksittiin.
|
|
|
||||
|
||||
|
joku tais kehua just että zaino jyrkillä on rengas aine joka ei tee yli kiiltävää
vaan on kuin uudet baarumit just kaupasta hommattu !
|
||||
|
||||
|
Quote:
No varmasti on! Mutta nyt jotain sellaista mitä saan nopeasti näistä lähiliitereitä. No käyn hakemaan vaan jotain eiköhän se siitä selviä. Ajattelin meinaan pestä hyyskän ensimmäistä kertaa tänä vuonna mutkatie cruuzingin kunniaksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä olen motonetistä ostanut tire shineä.. sellanen vaahto mikä vetää rentaan pintaan ja on parin minuutin päästä kadonnut ja renkaat on mukavan mustat.
|
||||
|
||||
|
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ksyleeni
Kuulemma saa rautakaupasta ja tulee luonnollisen näköiseksi. Itse olen tuota kokeilemassa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Bingo! Motohelveteen sit töiden jälkeen. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja jos halutaan oikeasti puhtaat renkaat, eikä mutaiset/silikoniset/jarrunesteiset (joka on muuten silikonin kanssa kammomyrkkyä) tai muuten vaan kiillotetut, niin Pappatunturi kipaisee autonhoito.com verkkokauppaan ja klikkaa Mother'sin kohdalta "Tire & Rubber Cleaner" painiketta. Tuote ei sisällä mitään kiillottavia aineosia, vaan ja ainoastaan kumihuokosia puhdistavia aineksia. Tuloksena luonnollinen mattakiilto.
Suosittelen. edit: Tarkemmin kun luin, niin tarvetta taisi olla enemmänkin tavistuotteille, my bad.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei ei ei suinkaan! Nyt oli vain pikainen tarve lauantaita varten ja homma hanskassa. Muuten aion jatkossa tietenkin pysyä laatutuotteissa kuten siinä älyttömän hyvässä vahassa jonka viimeksi vinkkasit |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nam.... Ja mitäs se jarruneste tekeekään hohtavalle maalipinnalle roiskuessaan. Tossa jo mainittu Zaino kama on parasta mitä oon löytänyt OEM-NEW-TIRE-LOOKin hakemiseen, ei kiillä vaan pitää renkaan sopivan tuoreen näköisenä. Oma fetissi on kuitenkin vähän kiiltävämpi joten käytän voisulaa. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|