|
|
||||
|
||||
|
rattilokku apua
Service Column Lock "error"..... Column Lock Bypass - löser problemet
På cirka 30 minuter monterar du en CLB Column Lock Bypass vid rattstången och därmed är problemet med att rattlåset hänger sig löst för gott. CLB'n kopplar bort rattlåset, men simulerar rattlåset mot datorn så att inga felkoder genereras. Den tillhörande anslutningen till cigarettändaruttaget låser upp rattlåset - före monteringen - om det hängt sig. Priset är 1.005:- routsin kronor www.vetteparts.se |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hej, Vet inte vad fråganvarmen jag installerade GM "recall" system och den fungerade ine. Efter 20 dagar fick jag meddelande igen att fel.. KAn inte komma ihår felkod.... Efter sådan köpte jag en tilläggs modul från USA och rattlåsfungerar med BDM perfekt. Kanske du skall köpa sådan också? Har du flyttebil eller importerad? det gör skillnad också. Behöver mer detaljer... MVH Jan
|
||||
|
||||
|
hej jan.
har personligen inte behövt någon.läste på forumet att några haft problem med rattlåset så jag tänkte det vore till hjälp.du kanske kan mejla eller ringa robert på vette parts och förklara vad som hände när du hadde monterat clb.n höra vad han säger. har en import 01a mvh.jacke |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|