|
|
||||
|
||||
|
Parkki/mittarivalot. katosi?!
... ja vähän muutakin. Mistähän lähden etsimään vikaa? Vika ilmeni yhtäkkiä tänään.
Jalkatilan/takakontinvalot syttyy normaalisti valokatkaisijasta, samoin ajovalot. Pimeenä on mittarivalot, parkit, rek. kilven valot, takavalot, jarruvalot. Vilkut toimii, paitsi oikeanpuoleinen takavilkku ei toimi?! Eihän noille ole edes sulaketta? paitsi mittarivaloille, joka näytti ehjältä, vai onko jossain muualla sulakkeita kuin siinä rasiassa? Miten voin tarkistaa mittaripaneelia irroittamatta, onko vika valokatkaisijassa? |
|
|
||||
|
||||
|
Toki voi olla että jarruvalojen ja oikeanpuoleisen takavilkun toimimattomuus ei liity tähän mittarivalojen ja parkkien + takavalojen yhtäkkiseen pimenemiseen?
Nehän on voinut olla pimeänä pidempääkin, niitä kun ei itse huomaa. |
|
|
||||
|
||||
|
mulla reistailee ainakin valokatkaisijasta himmennys säätö välillä palaa ja välillä ei smidu valot luulen et olis kaitkaisijan vastus lanka "hapettunut" tai jotain ......kohtahan on talvi aikaa purkaa !
|
||||
|
||||
|
Taas toimii.
Oli kun olikin yksi sulake rikki. Näytti ehjältä mutta oli metalliosan alta irronnut. Vilkun ja jarruvalon toimimattomuus johtui löysästä liittimestä, oli kai irronnut kun käsikopelolla yritin hamuilla valokatkaisijaa kojelaudan alta? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|