|
|
||||
|
||||
|
Taakse ylimääräiset heijastimet !?
Olen viemässä -77 Vetteä maahantuonti rek.katsastukseen. Kyselin ennakkoon katsastusasemalta mm valmistenumeron stannssaamisesta.
(merkkauskynän jälki kuulemma riittää). Ohimennen katsastaja sanoi, että joskus on pitänyt laittaa taakse pienet ylimääräiset heijastimet. Oletteko joutuneet laittamaan noita heijastimia? |
|
|
||||
|
||||
|
No ei, ainakaan mun pulkassa ei ole. Koskaan katsastuksessa ei moisia ole vaadittu. Muita muutoksia en aikanaan tehnyt kuin sen runkonumeron ja niin nuo ajovalojen umpiot vaihdoin H4 .
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En muista kyllä itsekkään nähneeni kellään noita ylimääräisiä heijastima. Sealed Beamit saa kuulemma jäädä, jos ovat Dot hyväksytyt. |
|
|
||||
|
||||
|
joo niin mullekkin sanottiin noista umpioista, mutta olin jo ehtinyt vaihtaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Takavaloissahan on heijastimet? Ainakin 71:sen sisemmissä valoissa on ulkokehällä ja niin muistelisin myös 78 valoissa olevan.
Tietty jos on vaihdettu 4 punaista valoa, niin ei taida heijastimia olla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niin onkin, mutta joissakin paikoissa vissiin inssi haluaa tai luulee haluavansa jotakin extra heijastinta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa vaihtaa konttoria |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jeps, näin mulla kun vaihdoin budjettibubblet halkeilleiden alkuperäisten tilalle. Varmuuden vuoksi lisäsin rekisterikilven lokoseen ylimääräiset heijastimet ettei tule katsastuksessa sanomista. Liekö lailliset tuolla kilven kolossa kun ovat tavallaan piilossa, mutta ei ole katsuri tähän päivään mennessä mitään sanonut.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Leima tuli kerta käynnillä, eikä ylimääräisistä heijastimista taakse puhuttu enää mitään. |
|
|
||||
|
||||
|
Juu, mulla sama juttu mutta kun sanoin että siellähän on ne heijastimet niin se riitti silloin.
Ja onneksi olkoon
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|