|
|
||||
|
||||
|
Vettejä Englannissa?
Täälläkin kun on paikalla maailmaa kiertänyttä porukaa, niin onko tietoa jostain käymisenarvosesta Vette paikasta Englannissa? Olen ens kuun alusta menossa Birminghamiin, niin jos siinä matkalla tai lähistöllä olisi joku aiheeseen liittyvä paikka? Ideoita? ToniH:han oli Englannissa ollut pidempäänkin
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Siitä on jo vähän aikaa mutta siihen aikaan Claremont Corvette oli ykkösmesta: http://www.corvette.co.uk/
|
||||
|
||||
|
Jep, pitää katsoa onko tuolla mahdollisuutta käväistä. Olis pari päivää aikaa olla siellä vapaalla niin parempi se on jossain käydä, ettei tarvi koko aikaa kaljaa juoda
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen vieraillut ko. paikassa. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka Omistaja Tom Falconer on maailman kuulu vettefriikki ja kirjoittanut useita kirjojakin rakkaasta harrasteautostamme Mesta löytyy Lontoon eteläpuolelta , Kentin maakunnasta. Oli sinne muistaakseni yli tunnin ajomatka...
|
||||
|
||||
|
Jep, katselin kartasta paikkaa. Oon menossa sinne autolla, että hyvinkin voi olla että on mahdollista koukata Lontoo kaukaa niin miksei sitten tuolta
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kentissä on muutama muukin pieni Corvette paja, jotka ilmeisesti tekee hyvin paljon alihankinta hommia Falconerin pajalle. Kentissä on myös Englannin aktiivisin Corvette kerhon jaos, melkein joka viikonloppu on jotain happeningia... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|