|
|
||||
|
||||
|
vetteä ostamassa
niin elikkä onkohan kenelläkään tietoa vetestä joka on myynnissä nettiauto.com:ssa id 318612..? mahdolliset historiatiedot, jos koeajo kokemuksia ja yleisesti auton kunto/siisteys. Onhan sillä ajettu jonkunverran mutta noissa pienissä kuvissa se näyttää kyllä hyväkuntoiselta.
asun torniossa ja ois ihan kiva tietää vähän siitä autosta ennen kuin lähden itse paikanpäälle. KIITOS jo etukäteen. terv. se venemies... ehkä kohta ylpeä veten omistaja |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä siistiltä näyttää. Ja hinta näyttää kans hyvältä. Kokemuksia ei kyllä autosta ole, mutta luulen, että Hesan suunnalta löytyy joku C4 omistaja, joka olis valmis lähteen vaikka mukaan tsekkaan autoa.
Mutta onnea vain jos hommaat. Ihan siistin näköinen vette kuvissa. P.S. Kannattaa varmaan pyytää lisäkuvia (sisustasta, konehuoneesta jne.)ennenkuin lähtee etelään reissaan
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse olen autoa käynyt katsomassa ja ei se kyllä mikään helmi ollut. Kuvista ei näe, että maali halkeilee paljon takaosassa ja muutenki naarmuja ja kolhuja.
|
||||
|
||||
|
joo täytyy pyytää lisäkuvia.. nutrobal kävitkö koeajamassa autoa? jos kävit niin miltäs se niinkuin muuten tuntu (moottori/tekniikka)
|
|
|
||||
|
||||
|
joo täytyy pyytää lisäkuvia.. nutrobal kävitkö koeajamassa autoa? jos kävit niin miltäs se niinkuin muuten tuntu (moottori/tekniikka)
|
|
|
||||
|
||||
|
En ole koeajanut autoa, koska minulla ei ole vielä ajokorttia, mutta oma corvette on kyllä
|
||||
|
||||
|
mikäpäs siinä... kerkesi mennä jo
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Paljonko olet ajatellut max. sijoittaa vetteen? Näyttää ihan hyviäkin olevan nettiautossa
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Paljonko olet ajatellut max. sijoittaa vetteen? Näyttää ihan hyviäkin olevan nettiautossa[/quote]
meininki ois vaihtaa veneeseen päikseen... http://www.nettivene.com/viewBoat.php?id_boat=232807 |
|
|
||||
|
||||
|
se siinä varmaan onkin vähän vaikeaa kun olen vaihtamassa ja moni ei varmaan venettä tarvi...
on mulla kyllä ollu mielessä että jos sais veneen menemään suoralla myynnillä niin muuttaisin tuohon rajan toiselle puolelle haaparantaan ja ostais veten ruotsista... jotain tämmöstä http://www.blocket.se/view/5409109.h...1&city= 0 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|