|
|
||||
|
||||
|
Pitävämpää rengasta
Kevääksi olen kattellut pitävämpää takarengasta ceefemmaan.
Muutamaa eri vaihtoehtoa olen tutkaillut: Mickey Thompson ET Street Drag Radial II DOT Tire http://www.mickeythompsontires.com/s...StreetRadialII tai Toyo Proxes R888 Road Race http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r888 Onko noista kokemuksia? Mitäs muuta kannattais kattella? Onko paljon eroa normi renkaisiin ja toisaalta oikeisiin slickseihin ero on ilmeisesti aika iso. Lähinnä pitoa varttimailille hakusessa, saako noita pitämään?
|
||||
|
||||
|
Vaihdoin viime kesänä Sumimotot tuohon R888 renkaaseen ja ero kuin yöllä ja päivällä. Näillä C4 tehoilla pitää todella hyvin. Kivannäköinen kuvio.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Molemmista kokemusta. Näistä kahdesta vartille ehdottomasti Matti/Teppo. Sairas pito oikein käytettynä (usko pois). Riittää kun ostaa taakse, eteen vanhat maharenkaat miselinkumiukolta. Mutta jos ideana vähän ajella mutkaakin niin Toyot joka nurkkaan olisi valintani (just vkl ostin talvikäyttikseen jos innostus kesällä käydä mutkaradallakin).
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei ole vielä alla, mutta tota ajattelin ihan katuajoon kesän ajalle.. Ei ens, mutta seuraavalla kesällä, ehkä.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lähinnä kiinnostaa M/T:n ja Toyon ero vartilla?? Onko millanen näppituntuma? --
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mistäs noita R888 saa sopivasti? Englannista, Kannuksesta vai muualta? Oon yrittäny parina iltana googlesta metsästää.
|
||||
|
||||
|
Mulla on kanssa kokemusta noista R888 toyoista, mielestäni sopiva rengas katu-autoon, Olen jopa ajanut ruotsissa noilla kaato-sateessa
Esimerkiksi mulla oli mun japanin autossa (+600hv/1335kg/takaveto) alla normi-renkaat ja menetti pidon kiihdytyksessä 3-vaihteella, sitten toyot alle, kiihdytys 2-vaihteella sai pidon vähän irtoamaan, perä siirtyi hiukan sivulle ja samantien pito tuli takaisin.... Kestävät muuten yllättävän paljon ajaa normaali ajoa. Luulisin M&T renkaiden olevan paremmat kiihdytys-radalla, mutta onko se sun autosi pelkästään kiihdytys-auto Mä ainakin meinaan välttää renkaiden kokoaikaisen vaihtelemisen ja laitan myös lotukseen keväällä R888 renkaat alle |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvää kuivankelin rengasta jokapaikan ajoon hakusessa. Kiitti UK linkistä. Pistin jo kyselyn vetään. Six pack kevääksi...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|