#1
|
||||
|
||||
C6 valoista...
Aluksi todettava, että on ollut hienoa tulla seuraamaan toimintaanne näin forumin välityksellä! Eurokoppero sai väistyä alta ja nyt alla elämäni ensimmäinen jenkki, ja hyvältä tuntuu! \/
Muutama asia nyt ensimmäisenä näin valojen kytkennöistä tuli mieleeni... Saisikohan myös etummaiset sidemarkerit palamaan jotenkin? (huolimatta mahd. laittomuudesta) Entä sitten takavalot, kun haluaisin taakse palamaan neljä valoa. (tyyliin c5) Nyt keskimmäiset takavalot ovat vain sumuvaloja varten. Pieniä asioita, mutta näyttäisi jotenkin silmään fiksummalta.. Myös etuvaloumpioden parkkipolttimoratkaisu on pöyristyttävä, mutta sille nyt ei mitään voi. Jottei itkeminen tähän jäisi niin jo tehtaalta tullessaan auton rengaspainevalvontajärjestelmä ei toimi, ja huollossa ei osata kuin levittää käsiä =D> |
#2
|
||||
|
||||
Säädä vaan äkkiä ne valot toimimaan kuten tehtaalla on suunniteltu. Ei tarvitse uuden auton kanssa murehtia 3 vuoteen katsastusinssiä.Ja senkin jälkeen voit leimaa sen jossain junteissa niin menee katsastus pelkästään uforeaktion varjolla. Omista autoista oon aina laittanut ne valot toimimaan amerkanmalliin ja etukilvet veks. Sata kertaa kivemman näköinen.
|
#3
|
||||
|
||||
Kyllä takuulla paremman näköinen jos kaikki valot toimii niin kuin pitääkin
Mukava saada mukaan C6sen omistajakin. Tervetuloa mukaan
__________________
1985 Corvette |
#4
|
||||
|
||||
no nyt kun olet seurannut toimintaa
näin forumin välityksellä ei muuta kuin tervetuloa joukkoon ja ens perjantaina 1.7. olympiaterminaalille n.klo 20:00 cruising show ps. parempi niin et kaikki 4 takavaloa toimii yes
__________________
...horsepower is like sex- you`ll always want more... ZR-3 it`s not so hard to build a good racecar for le mans- if you start with a corvette ! "in torque we trust" |
#5
|
||||
|
||||
Itselläni on menossa sama projekti. Etusidemarkerissa ei ole edes reikiä polttimon pohjalle, eikä johtoja; mahdollisuus haaroittaa suomi-parkkivalosta johto ja porata reikä ja viilata sopivat kolot polttimon kannalle tai tilata jenkkimalliset sidemarkerit. Takasumuvaloissa on ollut polttimon paikka, mutta se on tulpattu. mahd. porata reikä kuten edellä, tai vaihtaa koko sumuvalo viereisen kaltaiseksi ja tehdä jarruvalosta takasumuvalo tai palauttaa katsastukseen sumuvalo takaisin. Virta pitäisi varastaa viereisestä valosta. Etuvalojen parkkipolttimon vaihto mahtaa olla melkoinen projekti; meillä oli jo rengas irti ja sisälokasuoja irti jolloin sormenpäät juuri ja juuri ylttävät polttimon kantaan , mutta ei pysty kiertämään irti ja etuvalo laseineen ei lähde irti purkamatta koko keulapalaa.
|
#6
|
||||
|
||||
Oukei, Maaru kiitos kun olet jo jaksanut ottaa selvää!
Mutta melko lannistavaa teksitä sinänsä, että jo on osattukin tehdä homma vaikeeksi jossain prkl Vaikuttaa just siltä, että vieläpä ihan tahallaan! En tiedä jaksaako tuota nyt sitten alkaa ropaamaan... Ihan piruuttaan jos tilais taakse jenkkiversion valot ja keksis kolmen vuoden päästä jonku patentin sitten jotta saa leimaan. Oletko Maaru päättänyt meinaatko kotikonstein saada muutettua vai mitä on mielessä? Onko muuten tullut paljon ajettua jo kilsoja? Mulla pamahti juuri 700 rikki |
#7
|
||||
|
||||
Jep, mukavaa lukea että C6 porukkaakin alkaa oleen täällä aktiivisesti mukana!! Ja mukava, että porukka puhuu muutamista sadoista kilsoista; itsellä alkaa oleen satoja TUHANSIA kilsoja
Ei vaan, onnittelut vaan molemmille autojen hankinnasta ja toivottavasti saatte valot toimimaan "kunnolla"!
__________________
- 69 Corvette Coupe 427, ?/? 4 spd.
- 71 Corvette Coupe, white/black 4 spd.
- 95 Corvette Convertible, yellow/beige
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
#8
|
||||
|
||||
Juu.. 100tkm pamahti juuri rikki.. :P
Mutta uskomattomalta tuntuu, että uuden auton ostaja 'joutuu' heti kättelyssä tuommoiseen valo-operaatioon.. Kun uudesta Vetestä helposti ajattelee, ettei mitään muuta, kun bensaa tankkiin ja menoksi.. |
#9
|
||||
|
||||
Offtopic, mutta SUURI KIITOS Avalanche että lupauduit tulemaan Hyvinkäälle 10.7.
Minäkään en ole meinaan nähnyt uutta Vetteä ihan livenä vierestä! Ja moni muu kyseli onko yhtään C6:sta tulossa Hyvinkäälle. Sulle onkin varattuna speciaalipaikka Jussintorilta. PS mä olen omaan autoon tehnyt aika monta pikku muutosta, valoihin ym ja vaikka kyseessä onkin C4, niin voinen antaa muutaman hyvän vinkin sitten paikan päällä nähtyäni autosi. Timo Moisio
__________________
Laiskuus vei tukan ja lihat. Turha muuta syyttää. |
#10
|
||||
|
||||
Älkäähän nyt liikaa imarrelko tai en kehtaa Hyvinkäälle ilmestyä
Ei vaines, hienoo tulla sinne hengailemaan hyvällä porukalla ja katselemaan silmiä hiveleviä vettejä! Alkaa taas elämä voittaa kun taistelun tuloksena sai uudet rengaspaineanturit tilaukseen, ei kovin kauaa jaksais enään katsella "service tire monitor" tekstiä . Tulipa semmoinenkin juttu mieleeni, että vois ehkä olla hyvä jossain sisäänajon jälkeen vaihdella ekan kerran öljyjä perään ja koneeseen ainakin? Manuaalissa ei sen koommin mainita kuin, että 15tkm kohdalla tulisi vaihtaa. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|