|
|
||||
|
||||
|
Kitkarenkaat, pääkaupunkiseutu
Ajattelinpa kysyä täällä kun joku tietää kuitenkin - tai ainakin on mielipiteitä
Potilas: Audi S8, merkkiliike ehdottaa 255/45/18 Nokia RXL Hinta asennettuna 1170,- Onko OK/hinta ok? Thx
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kuullostaa kalliilta...
Mun Vetten kitkat ei tainnu olla Seinäjoelta ostettuna kuin jotain 750¤ ... Edessä 17" ja takana 18" , siis orkkis vanteilla.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
No mulla on ainakin mielipide...
Minun mielestäni menee neliveto-auton ominaisuudet hukkaan ku ajaa kitkarenkailla.... Mutta jos haluaa välttämättä ajaa kitkoilla, niin itse ottaisin vähän pienemmällä profiililla kuin 45, mulla on alla 225/40-18 hakkapeliitta 5, ja auto on Audi V8. Eli 255/40-18 tai jopa 255/35-18.... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hinnoista tiedä, mutta pääasia ettei nastoja tule On se paljon kliffempi skujaa Stadissa, ku ei rapise. Vaikka ei siellä taida nyt rapista mikään, kun on snögee kartsatlla niin vildisti, ettei paljoa asfallia näy.
|
||||
|
||||
|
Ei nastoja
Juu nimenomaan kitkat ni ei tarvitse koko kevättä kuunnella nastojen rapinaa. Neliveto + nastat on hieman overkilliä (mielipide).
Mites toi leveys, merkkiliike ehdotti 255. Ohuemmillakin rulettaa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kesärenkaat saa vaihtaa heti ku helmikuu loppuu.... Overkill on hyvä (mielipide), tai jos ei oo kiire mihinkään 245 tai 255 olis mun valinta, riippuu tietysti myös vanteen leveydestä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Herrasmies! Sorry, että ei oikein tohon hintaan osaa ottaa kantaa, tuli oma käyttis vaihdettua ja tuli kitkat kaupan päälle. Hienosti etenee näissä lumisissa maisemissa, ku ei oo niitä sinkoilevia teräs laakereita pitoa huonontamassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep, ei nykyautoissa tee mitään nastoilla ja aina parempi olisi että suolaustakin vähennettäisiin.
Aika paljon kuluttavat tuota asfalttia noi nastat, syntyy nimittäin niitä "huonoja uraisia teitä"
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällähän on herrasmiehiä enemmänkin! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |