|
|
||||
|
||||
|
Onko kellään, Flare tool 37 astetta?
Oliskos kenelläkään 37 asteen flare-työkalua lainata vaikka maksua vastaan? Puolen tuuman putkelle.
Eli sellanen työkalu jolla tehdään 37 asteen (45 ei käy, olen perfektionisti) tötterö/levennys esim bensaputkien päihin. Tilasin itelle sellasen jo 7 viikkoa sitten, eikä vieläkään kuulu mitään. Nyt tarttis sitä flare-toolia. Timo Moisio.
|
||||
|
||||
|
Omani ostin muistaakseni koivusen? kautta 15 vuotta sitten. Useimmat yleensä millisille putkille. 37astetta(jic/AN) on ihan eri asia kuin 45 karalla sävelletty. Jos menee vaikeeks laita viestiä niin keksitään jotain-en kuitenkaan lainaa/lähetä minnekkään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pistin yksityisviestiä.
|
||||
|
||||
|
Mikäs tuossa asteluvussa on se ratkaiseva ero käytön kannalta?
|
||||
|
||||
|
Katohan oheisesta kuvasta
![]() Jotta AN (air force-navy) liitin tiivistyisi oikein putkeen pitää putkeen tehty kaulus olla 37 kulmassa. Mikään muu ei täytä "standardia" ts ole takuu varmasti pitävä. |
|
|
||||
|
||||
|
Jeps, teettekö muuten alumiinista putket?
|
||||
|
||||
|
Jep puolen tuuman alumiinista bensaputket, ja vähän muita sekalaisia putkia alusta ja rosterista.
|
||||
|
||||
|
Aihe kiinnostaa, kertokaapas sitten kuinka iso merkitys on käyttää työkalua joka tekee double flaren eli kaulus on kaksinkerroin?
|
||||
|
||||
|
Tuplakauluksellinen pää on käsittääkseni ainostaan jarruputkissa-jossa se on "lakisääteinen" Eli näillä AN liittimillä tehdyt jarruputket eivät sitten ole DOT hyväksyttyjä. Eli tuplakaulusta ei tarvita isommissa linjoissa AN 4 ylöspäin. Kun putken halkaisia kasvaa on itse liitos aina vahvempi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Asiaa. Oon jo kotvan ihmetelly
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |