|
|
||||
|
||||
|
Ostoapuja vk 8/9
Moro vetteväki. Täällä on joukkoon liittymässä mahdollinen tuleva puukiilan omistaja ja ottaisin mielelläni jonkun näiden pelien kanssa tussaroineen harrastajan mukaan tutustumaan tuotteeseen. Auto matkustaa tällä hetkellä laivan kyydissä kohti Kotkaa ja saapuu perille vk 8-9. Jos siis noina aikoina pystyisit irrottautumaan toviksi hyvän asian puolesta ja majailet jossain Tampere-Kymenlaakso-akselilla, niin laita mulle yhteystietojasi vaikka privalla niin sovitaan yksityiskohdista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällä Kymenlaaksossa on useitakin renkaanpotkijoita. Totta kai jeesataan jos vain aikataulut ja resurssit sallii. Mihin auto jatkaa Kotkasta? Vai jatkaako vasta kun on löytänyt uuden omistajan? Tervetuloa joukkoon! Pidä varasi, tämä hulluus vie herkästi mennessään. |
|
|
||||
|
||||
|
Laitoin yv:n
Wessi; tää on positiivista hulluuta
|
||||
|
||||
|
Kiitosta vaan vastauksista. Olen varannut kulkineen alustavasti ja jos se on soiva peli, niin teen kaupat ja laite muuttaa tänne Pirkanmaalle.
|
||||
|
||||
|
Olen vapaan parittomat viikot, joten jos sellaiselle sattuu, niin ota yhteyttä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, en väittänytkään, että hulluus on välttämättä huono asia. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|