|
|
||||
|
||||
|
FRC C5 takaluukun aukeaminen
Rupesi jurppiin toi takaluukun toiminta, aina joutuu sormin kaiveleen että saa auki. Hieman helpottaa luukun aukaisua kun lyö ovet kiinni, niin ilmanpaine nostaa luukkua hieman ylemmäs. Vaihdoin kaasujouset mutta ei auttanut. Netissä oli jokin jousipatentti myynnissä, mutta aika ruma tekele. Vähän nyt harmittaa koko auto, kun ei saanut käyntiinkään että olisi vähän mielenterveyskaasutellu.
Mites muilla?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hmmm... mulla nousee kyllä sen verran että ihan helposti saa nostettua ylös? Kaasujouset on kyllä ihan kuolleet mutta eipä tuo paljon haittaa.
|
||||
|
||||
|
Lukon sivusuuntainen kohdistus voisi olla hieman pielessä, silloin lukon jousi ei jaksa pompauttaa luukkua pois lukon alueelta. Ainakin Coupessa käy noin (Coupessa 2 lukkoa, FRC:ssa 1).
|
||||
|
||||
|
Mä tilasin samaan vaivaan just tuollaisen;
http://www.corvettemods.com/servlet/...orvette/Detail Taitaa olla tyyppivika femmoissa...
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Sama ominaisuus vaivaa täälläkin. Oven avulla olen luukkua ylös ponnautellut jos ei jäisillä sormilla tahdo onnistua muuten...
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuohan hoitaa homman!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||