|
|
||||
|
||||
|
Valojen muutostyöt jenkeissä
Olen hankkimassa 2000-2003 veten jenkeistä. Välittäjän jo valitsin. Välittäjä omistaa jenkeissä autokaupan ja tekee autoon tarvittavat muutostyöt jo paikanpäällä, jotta menee Suomen katsastuksesta suoraan läpi. Kysymykseni on, että mitkä osat hänen pitää vaihtaa ja mitä minun pitää hänelle kertoa, että hän osaa hankkia oikean malliset (eli Suomessa hyväksytyt) osat? Hänhän luonnollisesti ei tiedä Suomen katsastus normeista (kuten en itsekään ihan tarkkaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki valot e-hyväksytyiksi versioksi.
Mukaanlukien takasumuvalo, jonka voi pistää taakse sopivasti piiloon, mutta e ja F merkintä siitäkin pitää löytyä. Lasit ja muut varustetet pitäisi täyttää normit. Tosin niistä joutuu hommaamaan vastaavuustodistuksen.
|
||||
|
||||
|
Eipä taida kannattaa Jenkeissä teettää muutostöitä.
Täältä löytyy huomattavasti enemmän vaihtoehtoja vilkkuihin ym. että saa huomattavasti fiksumman. Myöskin vaikee on jenkin vastaavuustodistuksia hankkia... Suomessa saat varmasti helpomalla heti valmiiksi. Minä voin myös hoitaa "avaimet käteen" periaatteella auton kilpiin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Suosittelen ylläolevaa tarjousta. |
|
|
||||
|
||||
|
Miekin suosittelen tehdä ajatuksen kanssa täälläpäin niinkun haluaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Paljonko tulisi hintaa tälle "avaimet käteen" diilille? Voit vaikka laittaa privaattiviestiä. Tämä jenkki kaveri ei välityspalkkion päälle paljoa velottaisi tuosta muutostyöstä. Lukeeko niissä valoissa siis jossain kohtaa "e-hyväksytty"? Tunnistaako sen siitä..? Mikä siis tämä vastaavuustodistus on ja mistä/miten sen saa? |
|
|
||||
|
||||
|
Ostat e-valot eteen ja taakse Jenkeistsä+ takavalojen euro kaapelin ja Suomessa asennus,ledivilkut etulokarin kiduksiin.suosittelen Buldogin avaimet käteen tarjousta ,jää murheet vähemmälle ja ajo aikaa enemmän!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aivan kuten CC5:nen totesi, niin ajovalot ja takavalot sekä piuha kannattaa ottaa jenkeistä. Niissä pitää olla E ja numero ympyrän sisällä, samoin muissakin valoissa. Kirkaat parkit pitää sakentaa, samoin kylkivilkut ja sumuvalo. Vastaavuustodistuksen pystyy ostamaan esim TUV Nordic:ilta. Taitaa tänäpäivänä maksaa jotain 500-1000¤ välissä... en ole ihan vähään aikaan vetteen sellaista tilannut. Siihen tarvitset auton papereista tyyppikilvistä kopiot.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis ymmärsinkö oikein, että E ja jokin numero ovat saman ympyrän sisällä? Että siitä ne tunnistaa? Ja millainen tämä takavalojen eurokaapeli oikein on..? Miten sen osaa ostaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Tossa olis eurokaapeli http://www.ecklers.com/corvette-tail...1997-2004.html
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|