|
|
||||
|
||||
|
Vikakoodi
40 BCM B0502 hc
40 BCM B0507 hc vm.2001 Myöskään HP tunersilla ei yhteyttä autoon??? cruisekaan ei toimi olisko sulake vai maadoitus vikaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
B0502 HC = DTC B0502 RH DRL Relay Circuit B0507 HC = DTC B0507 LH DRL Relay Circuit hmm ... DRL systeemi,onko päivävalotoiminto poistettu ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Just hoksasin vähän aikaa sitten itsellä nämä samat vikakoodit, aina päällä. Tein viime syksynä valomuutokset rekisteröintiä varten siten, että DLR ruskea piuha on kokonaan kytkemättä. Siitä itse arvelen, että tulee mulla tuo vikakoodi...
Lisäksi itsellä pukkaa vikakoodia peruutusvalosta. Pakkivalot toimii, joten jotain ihmeellistä. Muuten onkin sitten vikakoodit pysyneet kurissa jo pitkän aikaa
|
||||
|
||||
|
Mulla on kans ruskea piuha katkaistu DRL valoilta ihan siitä lampunkannan vierestä. Ei aiheuta mitään vikakoodia ainakaan -97;ssa.
Samaten DRL releistä on se yks jalka taitettu molemmista. Ei myöskään tule vikakoodia siitä. Eli jostain muusta ongelmasta lienee kysymys Sinänsä upeeta, ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen ei ole yhtäkään vikakoodia päällä !
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|